وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد؛

اجراى قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در دو بیمارستان تهران به صورت پایلوت

وزير بهداشت گفت: اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در دو بیمارستان تهران به صورت پایلوت آغاز شده که با بررسی و استخراج نتایج آن به صورت همگانی در سطح بیمارستانها اجرایی خواهد شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت، مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکي درباره قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری اظهار داشت: اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در دو بیمارستان تهران به صورت پایلوت آغاز شده که با بررسی و استخراج نتایج آن به صورت همگانی در سطح بیمارستانها اجرایی خواهد شد.

ادامه اجرای طرح خدمت پزشکان متخصص و فوق تخصص در مناطق محروم کشور

وی همچنین درباره وضعیت اجرای طرح خدمت پزشکان متخصص و فوق تخصص در مناطق محروم کشور گفت: خوشبختانه اجرای این طرح همچنان به صورت کامل ادامه دارد. سال گذشته 1440 نفر متخصص و فوق تخصص به مناطق محروم کشور اعزام شدند و هر سال نیز این اعزام ها انجام خواهد شد.

دستجردی افزود: هر ساله به تعداد ورودی های تخصصی در دانشگاه ها اضافه می شود و بنابراین تعداد خروجی ها و فارغ التحصیلان نیز اضافه خواهد شد و این امر موجب می شود که بتوانیم در توزیع پزشکان متخصص و فوق تخصص بهتر عمل کنیم.

وزیر بهداشت در ادامه تصریح کرد: تمامی متخصصان و فوق تخصص ها به دور از همه فشارهایی که به وزارتخانه وارد می شود، در سراسر کشور به منظور خدمت رسانی به مناطق محروم و دور افتاده توزیع خواهند شد. /س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار