بنگاه داران متخلف هوشيار باشند

آغاز اجراي طرح تعزيراتي از امروز

رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: طرح تعزيراتي با شدت هرچه بيشتر از امروز آغاز شد .

مصطفی‌قلی خسروی در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تعویق زمان اجرای طرح تعزیراتی مسکن در استان تهران و البرز گفت: طی جلسات و آخرین نشست هایی که با وزارت مسکن و سایر سازمان ها و نهادها داشتیم مقرر شد طرح تعزیراتی از شنبه 10 تیرماه آغاز شد .

خسروی با بيان اینکه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اجرايي و ابلاغ شدن اين طرح را روز شنبه اعلام کرده بود گفت: هفته گذشته تفاهمنامه این طرح به امضا از طریق سامانه املاک و مستغلات به مشاوران املاک ابلاغ شده است که اجرای آن از امروز آغاز می شود.

رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: این طرح با همکاری وزارت راه و شهرسازی، اتحادیه مشاوران املاک، سازمان حمایت از مصرف کنندگان، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان ثبت اسناد رسمی اجرا می شود که شرح وظایف هریک از نهادها مشخص شده است.

 وی با بیان اینکه در طرح تعزیراتی امسال که با همکاری پنج نهاد و سازمان اجرا می شود افزود: به این ترتیب سازمان تعزیرات حکومتی موظف است طبق قانون تعزیرات به شکایات رسیدگی کند.

خسروی با اشاره به اینکه ساماندهی اطلاع رسانی، کنترل و نظارت براین طرح به عهده اتحادیه مشاوران املاک است گفت: سازمان حمایت از مصرف کننده نیز موظف شد سه هزار بازرس را به طور نامحسوس برای کنترل بازار تقویت کند.

رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه سامانه 124 آماده پاسخگویی به شکایات مردمی درباره گرانی بازار اجاره بها و مسکن است، درباره چگونگی تاثیر این طرح در تنظیم بازار گفت: هر طرحی که در این راستا ارایه داده شود بی تاثیر نیست/عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار