دلخوري مسئولان استقلال از محمدرضا خلعتبري؛

مذاكره جدي خلعتبري با سپاهان و پرسپوليس!

محمدرضا خلعتبري به هافبك فصل پيش الوصل امارات اعلام كرد با استقلالي ها به توافق رسيده و قرار است فصل بعد را با اين تيم به فوتبالش ادامه دهد. اين در حاليست كه وي به مذاكره با تيم هاي ديگر مي پردازد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اين بازيكنان كه براي رسيدگي به مسائل شخصي خود وارد كشور شده است همچنان در حال مذاكره و بررسي شرايط خود است تا بهترين گزينه را انتخاب كند اين بازيكن كه خود از حضورش در تيم استقلال گفت: در حال حاضر شرايط تيم هاي ديگري را بررسي مي كند.

وي از سپاهان پيشنهادي بالغ بر يك ميليارد دريافت كرده است و پرسپوليسي ها نيز خواستار وي هستند به همين دليل مسئولان تيم استقلال از اين بازيكن دلخور شدند كه از نام استقلال استفاده كرده است اما با ديگر تيم هاي مذاكره انجام مي دهد تا در صورتي كه شرايط بهتر پيش رفت قيد حضور در استقلال را بزند.

شايان ذكر است، اطرافيان خلعتبري اعلام كردند مقصد بعدي اين بازيكن استقلال نيست و به همين دليل است كه وي تا به حال تيم فصل بعد خود را معرفي نكرده است.

از طرفي مسئولان پرسپوليس نيز در حال بررسي شرايط سرمربي فصل بعد خود هستند و مذاكره با خلعتبري در حال حاضر متوقف شده است.

گفتني است آبي ها نيز اصرار فراواني به جذب نكونام دارند و اين هافبك در اولويت بعدي است.

مسئولان استقلال اعتراف و ناراحتي خود را از اين بازيكن اعلام كردند و خواستار اين شدند در صورتي كه مقصد بعدي اين هافبك استقلال نيست در خصوص مذاكره با آبي ها و شرايط حضور در اين تيم سخني را مطرح نكند و شرايط تيم هاي ديگر را بررسي كند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار