مدیرعامل فرابورس از ورود دو بانک و یک موسسه اعتباری به بورس برای پذیره نویسی تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: ارزش بازار پایه، اول و دوم به 31 هزار میلیارد تومان رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، مصطفی امید قائمی در نشست مدیران ارشد بورس، وزارت امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی با اعلام اینکه نقل و انتقالات سهام شرکتها از طریق بورس و فرابورس انجام می شود، گفت: همچنین پذیره نویسی های جدید بانکها نیز از طریق بازار بورس خواهد بود.
مدیرعامل فرابورس از ورود دو بانک و یک موسسه اعتباری برای پذیره نویسی در بورس تا یک ماه آینده خبر داد و اظهار داشت: انتشار اوراق مشارکت باید با همکاری و ضمانت بازار پول و بانک‌ها انجام شود.
وی با تاکید بر لزوم انتشار اوراق مشارکت با همکاری و ضمانت بازار پول و بانک ها از اول سال جاری 3 فقره صکوک به ارزش 233 میلیارد تومان منتشر شد.
امید قائمی خاطر نشان کرد: همچنین زمینه معاملات دست دوم اوراق مشارکت و گواهی سپرده نیز در بازار بورس و فرابورس فراهم شده است و مردم به این بازارها دسترسی خواهند داشت.
این مقام مسئول در بازار سرمایه کشور بیان داشت: ابزارهای جدید مالی به صورت صندوق های سرمایه گذاری در بازار فرابورس تحت نظارت سازمان بورس انجام می شود.
مدیرعامل فرابورس از افزایش ارزش بازار پایه، اول و دوم به حدود 31 هزار میلیارد تومان خبر داد و بیان داشت: در این بازار 7 هزار میلیارد تومان از طریق نهادهای جدید به صورت توافقی معامله شد و یک‌هزار میلیارد تومان دیگر از ارزش بازار نیز مربوط به اوراق نوین است. /ر
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار