با اجرای صحیح برنامه ها آموزش های مهارتی تحول می یابد

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: اگر برنامه ها در تمام ابعاد صحیح اجرایی شود در کشور در زمینه های آموزش های فنی و حرفه ای تحولی عظیم رخ خواهد داد.

به  گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران کوروش پرند گفت: هم اکنون ارایه خدمات آموزشی به اقشار مختلف جامعه در 600 مرکز آموزش دولتی و 17 هزار آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد به میزان یک و نیم میلیون نفر دوره در سال اجرا می شود.
وی افزود: تحقق عدالت اجتماعی و اصلاح و بهبود روش ها به همراه ارتقا بهره وری منابع مالی از جمله اقدامات سازمان فنی و حرفه ای به منظور تعالی و رشد جامعه بوده است.
رئیس سازمان فنی و حرفه ای در ادامه ضمن اشاره به برگزاری نخستین همایش ملی مهارت آموزی و اشتغال در ایران خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این همایش شناسایی چالش ها ، فرصت ها، نقاط قوت و ضعف آموزش های فنی و حرفه ای در ایران به همراه تبین نظام جامع مهارت فناوری، فرهنگ سازی برای گسترش توجه به آموزش های فنی و حرفه ای در میان صاحبنظران و فراهم کردن زمینه مشارکت صاحبنظران داخلی و بین المللی است.

*ارایه مطلوب آموزش های مهارتی در استان بوشهر
علی دهقان مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر ضمن اشاره به ارایه آموزش به بیش از 20 هزار و 900 نفر در سه ماهه نخست سال جاری اظهار داشت: از این تعداد 2 هزار و 164 نفر در کارگاههای ثابت شهری، 217 نفر در کارگاههای سیار شهری، 148 نفر در پادگان ها، 202 نفر در کارگاه زندان، 118 نفر در بخش روستایی، 44 نفر در بخش صنایع، 48 نفر در قالب نظام نوین استاد شاگردی و 14 نفر نیز در قالب کارگاه جوار دانشگاهی آموزش های مهارتی و فنی متناسب با نیاز خود را فرا گرفته اند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.