سرقت 35 میلیون توماني از بانک کشاورزي در مشهد/ پليس در تعقيب سارقان

ظهر امروز سه سارق مسلح به یک بانک در بلوار معلم شهر مشهد حمله کردند و مبلغ 35 میلیون تومان را به سرقت بردند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران سرهنگ احمد کریمی فرمانده انتظامی مشهد مقدس گفت: این بانک کشاورزی (شعبه ایرج میرزاي) که در هسته پرجمعیت یکی از خیابان های مشهد قرار دارد امروز ظهر توسط سه سارق مسلح که با اسلحه کلدکمری وارد بانک شده بودند مورد سرقت قرار گرفت.
وی تصریح کرد: سارقین 30 میلیون تومان وجه نقد از گاو صندوق بانک و 5 میلیون تومان هم از دستگاه خود پرداز بانک سرقت کردند.
وی افزود: این سارقان بعد از خروج از بانک با یک خودرو پراید فرار کردند.
در ادامه شاهدان محل به خبرنگار باشگاه خبرنگاران که در محل حضور داشت ،گفتند: سارقان 3 فرد با نقاب بودند که طبق گفته شاهدان جثه آنها سن 25 تا 30 را نشان می داده است و ظهر امروز وارد بانک شدند و با شلیک هوایی در بانک اقدام به جمع آوری پولها کردند و بعد با یک خودرو پراید فرار کردند.
اگر چه طبق مشاهدات بر روی درب این بانک برچسب های بزرگی مبنی بر وجود دوربین های مدار بسته در خیابان و بانک وجود دارد، اما سارقان با جسارت تمام وارد بانک شده و سرقت را انجام داده اند و محل را ترک کرده اند.
طبق گفته سرهنگ احمد کریمی خودرو سارقان یک کیلیومتر دورتر از محل سرقت کشف شده و تحقیقات برای دستگیری سارقان نیز ادامه دارد.
اگر چه طبق گفته فرمانده انتظامی مشهد مقدس مبلغ 35 میلیون تومان به سرقت رفته اما شاهدان در صحنه سرقت مبلغ 50 میلیون را خبر می دهند./ل
برچسب ها: سرقت ، سارق ، کریمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار