سید علی خمینی:

پيوند امام(ره) با جوانان ثمره خود را در انقلاب نشان داد

سيد علي خميني گفت: امام‌(ره) یک پیرمرد 63 ساله بودند که بعد از 15 سال تبعید یک ارتباط خاصی را با جوانان نسل خودشان بوجود آورد و نتیجه این پیوند، ثمره‌های خودش را در انقلاب اسلامی نشان داد.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، سيد علي خميني در مراسم تجدید میثاق اعضای خانه شهریاران جوان با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با بیان اینکه جوانی فرصتی است که اگر خوب استفاده نشود تبدیل به ضد فرصت می‌شود، اظهار داشت: نظام بايد با برنامه‌ریزی درست بتواند از این پتانسیلی که در جامعه وجود دارد بهره‌برداری کند‌.

وی نمونه استفاده صحیح و بجا از پتانسیل جوانی را در کیفیت ارتباط امام با جوانان ابتدای انقلاب و جوانان دوران جنگ دانست و اذعان کرد‌: امام (ره) یک پیرمرد 63 ساله بودند که بعد از 15 سال تبعید یک ارتباط خاصی را با جوانان نسل خودشان بوجود آورد و نتیجه این پیوند، ثمره‌های خودش را در انقلاب اسلامی نشان داد.

سید علی خمینی ادامه داد‌: هرگونه حرکت‌های خرابکارانه و تروریستی خط قرمز امام بود و فقط با اتکا بر نیروی جوانان عزیز بود که توانستند طومار سلطنت 2500 ساله را بپیچانند و طرحی نو در اندازند‌.

وی در پایان تصریح کرد‌: مسئولان باید توجه بیشتری به جوانان داشته باشند و خانه شهریاران جوان یکی از قدم‌های مثبت در این زمینه است‌./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار