پاسخ های شما برای مسابقه "کادوی تولد امام زمان"

هر کدام از ما برای تولد عزیزانمان تدارکی می بینم و کادویی هر چند ناچیز را به او هدیه می دهیم..اگر قرار باشد شما درجشن میلاد حضرت شرکت کنید و کادوی تولدی به ایشان هدیه بدهید چه هدیه ای برای ایشان تدارک می بینید؟

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، از شب گذشته مسابقه ای را به مناسبت فرا رسیدن ولادت امام زمان (عج) با عنوان "کادوی تولد امام زمان" تدارک دیده ایم که با استقبال شما عزیزان همراه بوده است امشب تعدادی از کادوهای ارسالی شما را انتخاب کرده و منتشر کردیم که به شرح زیر است:

** وقتی مسابقه شما را دیدم با خود گفتم واقعا برای آقایمان هدیه چی آماده کنیم؟ چطور آماده شویم؟ چی خوشحالش میکنه؟ چی ناراحتش میکنه؟ من که از الان هول شدم و دست و پام و گم کردم باید فکر کنم ببینم چی خوشحالش میکنه؟

راستی من فکر میکنم چیزهای زیادی هست که امام زمانمان را- که جانهایمان به فدایش باد- را خوشحال میکنه، ما از الان می توانیم به عنوان یک هدیه آماده کنیم و به امام زمانمان کادو بدهیم.

 یک کادوی تولد: دعا برای سلامتی و فرجش در قنوتهای نمازمان.

یک کادوی تولد: خواندن چند آیه از قرآن برای سلامتی وفرجش در هر روز.

یک کادوی بسیار عالی تولد: ترک یک گناه بخاطر گل روی حضرت مهدی علیه السلام- که خدا فرجش را برساند-   

یک کادوی تولد: سلام دادن به حضرتش هر روز صبح قبل از همه

یک کادوی تولد: روزه و نماز مستحبی هدیه کردن به امام زمان علیه السلام- که خداوند سلامتش بدارد-

  یک کادوی تولد: انجام واجبات مثل نماز بخاطر بخاطر گل روی حضرت مهدی علیه السلام- که خدا فرجش را برساند-   

 یک کادوی تولد: قراردادن مبلغ کمی روزانه بعنوان صدقه برای سلامتی اربابمان که سلامتی عالم بسته به وجود اوست.  و خیلی چیزهای دیگر که بعنوان تکلیف و وظیفۀ ما نسبت به امام زندۀ زمانمان هست که ما باید آن را انجام دهیم وجود دارد که با انجام آنها دل مبارک امام عصر علیه السلام خوشحال می شود.(برای اطلاعات بیشتردربارۀ وظیفۀ ما نسبت به امام زنده و حاضر زمانمان به کتاب شریف مکیال المکارم جلد دوم مراجعه کنید.)   

راستی امام زمان ما امامی نیست که کسی برایش هدیه ببرد و او بی تفاوت باشد، امام زمان ما امامی نیست که کسی کادو براش ببره و امام زمان جبران نکنه، امام زمان ما امامی نیست که خوشحالش کنی عوض آن دعات نکنه، آخر خداوند بعد از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله لقب ٍ رَحْمَةً لِلْعَالَمِين‏ را برای امام زمان ما قرار داده است. فرصت بسیار مناسبی است که به عزیزتری وجود عالم، به حجت خدا هدیه بدهیم و عیدانۀ تولد از وجود مقدسش بخواهیم و بگوییم:

يا أَيُّهَا الْعَزيزُ مَسَّنا وَ أَهْلَنَا الضُّرُّ وَ جِئْنا بِبِضاعَةٍ مُزْجاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْكَيْلَ وَ تَصَدَّقْ عَلَيْنا إِنَّ اللَّهَ يَجْزِي الْمُتَصَدِّقين‏.  

ای عزیز فاطمه، اى پادشاه! به ما و كسان ما سختى رسيده است و سرمايه أندك و بى‏اعتبار آورده‏ايم‏، با متاعى ناچيز و بى‏قدر به حضور تو آمديم محبّت فرما و بر قدر احسانت بر ما بيافزا و از ما به صدقه دستگيرى كن كه خدا صدقه دهنده و بخشندگان را نيكو پاداش مى‏دهد.

فاطمه پاشایی-قم
  -------------------------------------------------
** السلام علیک یا ابن رسول الله . السلام علیک ایهاالامام الغائب
 
سلام مهدی جان . سلام آقاجان .میدانم که از ما وشیعیانت گله مندی. میدانم که علت غیبتت خود ماییم . ولی آقاجان مگر نه این است که  ما رعیت و شما مولای مایید .وامور رعیت جز با عنایت مولا برطرف نمی شود.
 
 به خودتان  قسم ما بی کسیم و تنها ولی نعمت ما شمایید .نپسندیدکه به در خانه دیگری رهسپار شویم  در حالیکه میدانم که او نیز مثل ما محتاج است
 
آقای خوبم! شما که از خاندان وحی و کرامت و اهل بیت هستید میدانید که بدون عنایت وشفاعت  شما نمی توانیم اموراتمان رابه خیر بگذرانیم
 
آقا جان ! دلم گرچه اسیر گناه است ولی هنوز عشق شما واهل بیت را درسینه دارم و با خوشحالی های شما خوشحالم وبا غمهای شما از اعماق وجود می گریم .

آقا نپسند که جز خانه شما اهل بیت وواسطه قرار دادن شما به در خانه غیر بشوم و حاجت از کسی بخواهم که خود نیازمند است وحتی در صورت رفع حاجت؛کارش جز منت برایم ارمغانی ندارد.

  ای عزیز زهرا سلام الله علیها ،میدانم که حاجت پیش شما آوردن جز سعادت و رفعت برایم چیزی ندارد و از شما جز این انتظار نمی رود که شما خاندان به کرامت و سخاوت معتبرید

از شما می خواهم دستگیریم کنید  وبرای فرج شما هم دعا نمایید و به یاد بی کسی ما از خدا ظهورتان را بخواهید .خدا یاورتان ودعای خیر ما بدرقه راهتان .التماس دعا 
 
 کاش میشد قطره آبی شوم زیر پای مقدمت جاری شوم

فاطمه غریب-تهران   
 -------------------------------------------------

اول محل جشن را چراغانی میکنم میدونم که خیلی خوشش میاد، بعد هدیه ای که میدونم اون دوست داره را آماده میکنم، بعد خودم را اون جوری که اون دوست داره آماده میکنم، بعد سعی میکنم در جشن تولدش مثل یک میزبان از میهمانانش پذیرایی کنم که همه ببینن که من به اون خیلی علاقه دارم، در ضمن اگر بدونم اون از موسیقی و رقص و .... خوشش نمیاد نه تنها خودم این کار را انجام نمیدم بلکه به دیگران هم میگویم که این شخص از این چیزها ناراحت می شود تا آنها هم انجام ندهند. آخه میزبان و صاحب جشن باید بپسنده و خوشحال باشه نه من(خودم).
میلاد محمدی - قم
  -------------------------------------------------

** دیر زمانیست آسمان مسلمانان را شب گرفته است

نیمه ماه مهتابی شعبان, برای چه دیر کرده ای ؟

یا امام زمان . بیا و چشمان دلم را به قدومت روشن کن

احسان زارعی - اصفهان
 
  -------------------------------------------------

** با سلام . بهترین هدیه و کادوی تولد مولا وصاحب الامرمون ترک گناه و معصیت و دادن توبه نامه به ایشان بابت رفتارها و عملکرد زشتمون می باشد و باز بهترین هدیه این که به حرفی که می زنیم و قولی که برای ترک گناه به آقا می دهیم اینه که سر حرف مون باشیم و دیگه خلف وعده نکنیم
رضا رضوی
 
  -------------------------------------------------

** فکر کنم از خوشحالی گریه کنم براشون صلوات میفرستم ازشون کمک میخوام . دروغ چرا ؟ کاری از دستم بر نمیاد به غیر از اینکه فقط هرچیو میخوام بهشون بگم . بدبختی وقتی آدم یکیو که اینقدر عزیز هست و  خودش همه چی داره چی میتونه بهش بده ؟

امام زمان رو نمیشه با آدمای معمولی مثل ما مقایسه کرد درسته خیلی عزیزه درسته خیلی معصومه حتی از مادر و پدر برامون عزیزتره ولی چه کادویی به غیر از اینکه برای سلامتیشون صلوات بفرستیم میتونیم بهشون بدیم ؟
فرشته قربانی - تهران

 
برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید/
برچسب ها: مسابقه ، میلاد ، شبانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
بد
Iran (Islamic Republic of)
رها
۲۲:۰۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
به نظرمن بهترین هدیه به امام زمان گسترش جهانی عشق و مهربانی و صلح بین انسان ها ست همان چیزی که خود حضرت خواهان آن هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ثنا
۱۳:۵۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۱
اول چند صلوات بر او مي فرستم و بعد يك دسته گل رز صورتي و قرمز به او هديه مي دهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۶ تير ۱۳۹۱
بهترین هدیه دعا برای فرج ، ترک گناه و انجام تمام اعمالی که آقا را از شیعیان راضی و خشنود می کنه.
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
بچه مثبت
۱۰:۴۲ ۱۴ تير ۱۳۹۱
نماهنگ: بگو کجایی؟ / در وصف امام مهدی (عج)

نماهنگی حاصل از ادغام تصاویر مهدوی و هنری , به نیت توسل و ذکر و یاد امام مهدی (عج) تقدیم کاربران و هموطنان مهدوی و عزیز ایران

(هدیه حقیر به مناسبت نیمه شعبان)

http://mehrdadz.blogfa.com/post-114.aspx
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۱۴ تير ۱۳۹۱
یعنی ما در حدی هستیم که به حجت ابن الحسن کادو بدیم
مردم مومن
ایشان هستند که هر ثانیه به ما کادو میدهند
Iran (Islamic Republic of)
حسن عبدالصمد
۱۵:۳۹ ۱۳ تير ۱۳۹۱
-در هفته حتی اگه شده چند خط قران برای سلامتی و شادی حضرت مي‌خوانم
2-یه دفترچه از کارهای خوبی که باید انجام بدم و به تاخیر انداختم تهیه مي‌کنم و برای شادی حضرت هفته ای یکیشو شروع مي‌کنم.
3-در اصلاح و روشنگری در جامعه کوشا مي‌شوم تا در صبح سپید حضورش رو سیاه نباشم.
4-حداقل در هر جمعه يك پيامكي كه بوي تو را بدهد به دوستانم ارسال مي‌كنم.
5- وقتی میخواهم کلاهی کسی را بردارم(زرنگی کنم)حواسم باشد این طرف شاید عزیز آقا باشد.
6- وقتی یك ماشین میپیچه جلوم وسرمو میکنم بیرون ومی خوام....بگم یادم باشد شاید اقا تو پیاده رو نگاهش به دهن من باشد.
7- اگه کسی کارش بهم افتاد که در حقم بدی کرده، من خوبی کنم یادم باشد كه من چقدر بدم ولی اقايم هميشه برايم دعا میکند.
8- وقتی راز کسی رو میدونم، جائی پرده دری نکنم، ببینم چقدر اقايم از خدا برايم درخواست ستارالعیوبی کرده است.
9- وقتی اقا به اون بزرگی منو خوار نمیکنه، نکنه من برای گناه کوچک کسی اونو بچشم بدکاره وگناهکاربنگرم.
10-هر بار با بسما... دست به غذا میبرم که میدانم خدا این نعمات را صدقه سر شما بمن داده اند.
11-در آغاز روز صندوقچه عاشقی ام را میگشایم و برای سلامتیت صدقه ای کنار میگذارم.مقدارش مهم نیست بلکه باید از چشمه محبت بشما جوشیده باشد.
12-در هر مکان شریف و حرم الهی،شما را صاحب حرم میدانم،پس چه بهتر که دعاگو ونائب الزیاره شما باشم که موجب قبولی دعا و هم موجب فزونی ثواب زیارت میشود.
13-خود را در حضورت میبینم و شاهد اعمال و افکار می یابم لذا بخاطرتو به هر صحنه ای چشم نمیدوزم،هر نغمه و آوایی را به گوش دل نمیسپارم،هر غذایی را نمیخورم و مینگرم که از کجا آمده است،هر جا که باعث دل آزاری شماست نمیروم.
14-ذکر قنوت و سجودم را به یادت و رفع غربت و تنهایی از وجودت معطر میکنم.
15-در طول شبانه روز با قرائت حداقل50 آیه از قرآن کریم به نیابت از شما،ثوابش را به ارواح پدرانتان هدیه میکنم.
16-زیارت عاشورا و آل یس را که بارها سفارش فرموده ای،حداقل هفته ای یکبار قرائت میکنم.
17-برای برپاداشتن نماز شب، نمازهای اول وقت و باحضور قلب، خواندن نوافل که سفارش اکید شماست، تلاش میکنم.
18-و سرانجام یاری نائب برحقتان را برقلبم حک کرده ام......و تمام ایام ویژه سال، نه فقط نیمه شعبان، را غنیمت شمرده و برای آشنایی بیشتر خود و دیگران با شما، نهایت سعیم را میکنم.تا آمدن شما با عشق ولایت میمانم و آن را سهم قبولی نمازم و اعمالم میدانم.
«بار خدايا! من در بامداد اين روز و تمام دوران زندگانيم، عهد و عقد و بيعتي را که از آن حضرت برگردن دارم، با او تجديد مي¬کنم، که هرگز از آن عهد و بيعت برنگردم و بر آن پايدار بمانم. بار خدايا! مرا از اصحاب و ياران آن حضرت و از مدافعان [حريم مقدّس] او، و شتابندگان در پي انجام مقاصد او، و اطاعت¬کنندگان از دستورات و نواهي او، و حمايت¬کنندگان از [وجود شريف] او، و سبقت¬جويان به سوي خواستۀ او، و شهيدشدگان در حضور او قرار ده.» سيد ابن طاووس؛ مصباح الزائر؟
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۳:۲۵ ۱۳ تير ۱۳۹۱
فقط می تونم بگم شرمندشم وازش خجالت می کشم به خاطربه درد اوردن قلبش و شایسته هدیه دادن بهش نیستم!
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۲:۵۴ ۱۳ تير ۱۳۹۱
کادوی من تلاش برای "منتظر خوب بودنه"
Germany
علی
۱۲:۴۵ ۱۳ تير ۱۳۹۱
برای مسلمانی مثل من، آرزوی مرگ برای خودم که آبروی اسلام رو بردم، شاید بهترین هدیه برای آمام باشه
Iran (Islamic Republic of)
صدای خاموش
۰۶:۴۰ ۱۳ تير ۱۳۹۱
سلام
یه هدیه برای امام زمان عج؟ سوال سخت و آسانی هست! خیلی هدیه ها میشه داد بهترین هدیه هم کاری هست که ظهور مولایمان را نزدیک تر کنه حالا هر کاری هرچقدر هم کوچیک آخه مولایمان سالهاست در غربت به سر میبره و تنها با دعا کاری نمیشه کرد باید عمل کرد پس بچه شیعه ها عمل کنین خیلی وقته همه داریم حرف میزنیم و عمل نمیکنیم!
به امید حضور در ظهوری سبز انشاا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۱۲ تير ۱۳۹۱
میشه بگین جایزه چی هست؟ خدا کنه به من بیفته :( خیلی وقته دلم یه هدیه میخواد . ولی انگار قسمت نیست هدیه ای بگیرم ..
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه سس
۰۰:۵۴ ۱۲ تير ۱۳۹۱
من از امشب تصمیم گرفتم راه وروش زندگیم را خدایتر کنم.چون این را از امام زمان دارم.و وجودش را در زندگی خود حس میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
ساجده
۰۰:۴۴ ۱۲ تير ۱۳۹۱
بهش ميگم تولدت مبارك هديه هايي كه من ميتونم بهت بدم در مقابل عظمتت هيچه و ترجيح ميدم باارزش ترين چيزمو كه روحمه بهت بدم يكم كثيفه فقط تو ميتوني تميزش كني و روحمو ب حضورت متجلي كني
Iran (Islamic Republic of)
ساجده
۰۰:۴۳ ۱۲ تير ۱۳۹۱
بهش ميگم تولدت مبارك هديه هايي كه من ميتونم بهت بدم در مقابل عظمتت هيچه و ترجيح ميدم باارزش ترين چيزمو كه روحمه بهت بدم يكم كثيفه فقط تو ميتوني تميزش كني و روحمو ب حضورت متجلي كني
آخرین اخبار