مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر:

تیم درمانی پزشکی ایران عازم عراق شد

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از احداث 2 درمانگاه تخصصی چشم پزشکی و بیماری های کلیه در کربلا و نجف خبر داد.

 علی حیدری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ روز گذشته تیم 65 نفره پزشکی به همراه یک محموله یک تنی دارو و تجهیزات پزشکی برای خدمت رسانی به زائرین در نیمه شعبان وارد کربلا شد.

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت خاطر نشان کرد: ما هر ماه یک تن دارو به عراق ارسال می کنیم و در حال حاضر تا 6 ماه آینده ما مشکل دارویی نخواهیم داشت.

حیدری با بیان اینکه زیر ساخت های بهداشتی مثل دیگر زیر ساخت ها در دوره 30 ساله حکومت بعثی ها از بین رفته، تأ‌کید کرد:‌ هتل های محل اقامت زائران ایرانی هر ماه سرزده از سوی کارشناسان مورد ارزیابی قرار می گیرد و تمام گزارشات به بالاترین مرجع که رییس سازمان حج و زیارت است ارجاع داده می شود.

وی همچنین از راه اندازی 2 درمانگاه تخصصی و پیشرفته چشم پزشکی و بیماری های کلیه ظرف 2 ماه آینده خبر داد و افزود: مجوز ساخت این 2 درمانگاه در کربلا و نجف گرفته شده است و عملیات اجرایی آن به زودی انجام می شود.

وی در پایان افزود: این درمانگاه ها هر کدام با ظرفیت 56 تختخواب در کربلا و نجف راه اندازی می شود که در کربلا چشم پزشکی و در نجف بیماری های کلیه و دیالیزی ها خدمت دریافت می کنند./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار