زاهدان/

پروژه آبرسانی به شهرهای سیستان آماده بهره برداری شد

مدیر شركت آب و فاضلاب شهری سیستان و بلوچستان گفت: پروژه آبرسانی به شهرهای سیستان آماده بهره برداری شده است كه با افتتاح آن مشكل كمی آب در شهرهای شمال استان برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان  محمد رضا كرمی نژاد افزود: پروژه آبرسانی به شهرهای سیستان شامل آبگیر، تصفیه خانه آب با ظرفیت تصفیه دو هزار و 50 لیتر آب در ثانیه، ایستگاه پمپاژ و هفت مخزن ذخیره به حجم كل 50 هزار متر مكعب با اعتبار هزار میلیارد ریال مراحل پایانی كار را می گذراند.  
وی اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه مشكل تأمین آب شهرهای زابل، زهك، دوست محمد، بنجار، ادیمی و محمد آباد در یك مقطع زمانی 25 ساله برطرف می شود.  
وی اظهار امیدواری كرد با بهره برداری از پروژه آبرسانی به شهرهای سیستان مردم این منطقه از آب تصفیه شده و مطابق با استاندارها و با كیفیت مطلوب بهره مند شوند.  
مدیر آبفای شهری سیستان و بلوچستان با بیان اینكه 11 پروزه آبرسانی به شهرهای سیستان و بلوچستان در حال اجراست، گفت: تلاش می شود پروژه های مذكور تا پایان دولت دهم به بهره برداری برسند اما افتتاح پروژه های آبرسانی به شهرهای سیستان و خط دوم انتقال آب به زاهدان كه جزو طرح مهر ماندگار هستند تا بهار سال 92 قطعی است. /س

برچسب ها: برسانی ، شهرهای ، سیستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.