اردبیل/

تكمیل سد خدا آفرین 62 هزار هكتار از اراضی مغان را سیراب می كند

دستیار ویژه رییس جمهوری گفت: با تكمیل و بهره برداری از طرح ملی پایاب سد خدا آفرین بیش از 62 هزار هكتار از اراضی دشت مغان سیراب می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل علی اكبر محرابیان امروز در جریان سفر به پارس آباد یكی از طرحهای بسیار مهم در استان اردبیل را شبكه آبرسانی و بهره گیری از آب رودخانه ارس برای تكمیل برنامه كشاورزی و آبرسانی به اراضی منطقه پارس آباد ، اصلاندوز و گرمی ذكر كرد.

وی با اشاره به این كه طرحهای شبكه آبرسانی در چهار سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است ، افزود: باید طرحهای در دست اجرا را با شرایط فعلی در كوتاه ترین زمان ممكن به اتمام برسانیم.

محرابیان گفت: شهرستان پارس آباد از ظرفیت های فراوانی بویژه در زمینه كشاورزی برخوردار است و باید شرایط شكوفایی این استعدادها و ظرفیت ها با اجرای طرح های آبرسانی فراهم شود.

دستیار ویژه رییس جمهوری با بیان این كه دولت با تزریق اعتبارات به طرحهای نیمه تمام به دنبال پایان بهره برداری از آنها است ،افزود: طرح های مهر ماندگار فرصتی را برای استان های مختلف كشور از جمله استان اردبیل و شهرستان پارس آباد ایجاد كرده كه طرحهای نیمه تمام به اتمام برسند./س

برچسب ها: اردبیل ، سد ، خداآفرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.