مشهد/

تنظیم موتور رایگان تاکسی ها به منظور کاهش آلودگی هوا در مشهد

در راستای کاهش آلودگی هوا موتور تاکسی های مدل سال 82 به بالا از فردا در قالب طرح «تنظیم موتور تاکسی‌ها» به صورت رایگان در مراکز معرفی شده از سوی سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد تنظیم و رفع نقص خواهد شد



به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد وبه نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد ، مدیر عامل شهرداری مشهدبا اعلام این مطلب افزود: به دنبال شناسایی و رفع نواقص موتور تاکسی ها با هماهنگی به عمل آمده با سازمان محیط زیست و برخی از نمایندگی های مجاز ایران خودرو طرح مذکور از فردا در سطح مشهد آغاز می شود.

عطارزاده طوسی کاهش آلودگی هوا را هدف اصلی اجرای طرح فوق دانسته و تصریح کرد: تمامی تاکسی هایی که مدل سال 82 به بالا هستند از فردا می توانند با مراجعه به شرکت های بخش خصوصی مدیریت خطوط تاکسیرانی معرفی نامه ای به منظور بازدید رایگان موتور دریافت کنند.

وی اضافه کرد: تاکسیرانان پس از دریافت معرفی نامه از شرکت های بخش خصوصی مدیریت خطوط تاکسیرانی به منظور بازدید فنی رایگان باید به نمایندگی ایران خودروی معرفی شده مراجعه نمایند.

عطارزاده طوسی با بیان اینکه تاکسی های مدل قبل از سال 82 اسقاطی می باشند عنوان کرد: در طرح رایگان تنظیم موتور تاکسی ها بیش از هشت هزار تاکسی شرایط مراجعه برای این اقدام فنی را در مشهد دارا می باشند. /س

برچسب ها: آلودگی ، تاکسی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.