مشهد/

تسريع در رفع نقاط حادثه خيز جاده هاي شهرستان خواف

در جلسه ستاد تسهيلات سفرهاي تابستاني شهرستان خواف که با حضور معاون فرماندار تشكيل شد، بر تسريع در رفع نقاط حادثه خيز جاده هاي شهرستان خواف تأکید شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد ، سيدمنصور موسوي در اين جلسه با اشاره به شروع سفرهاي تابستاني افزود: تسريع در رفع نقاط حادثه خيز و مرمت تابلوهاي مقررات رانندگي از وظايف اداره و شهرسازي است كه بايد هرچه سريعتر به آن اهتمام ورزد.

وي به دست آوردن آمار دقيق مسافران را براي جهت گيري صحيح در برنامه ريزي ها ضروري دانست و اظهار داشت: گروه هاي راهنمايي مسافران مستقر در ورودي شهرها موظفند آمار مسافران را به صورت هفته اي گردآوري و به فرمانداري اعلام نمايند.

معاون فرماندار خواف با تاكيد بر لزوم ايجاد نوآوري در ارائه خدمات، گفت: از آنجا كه بسياري از جاذبه هاي گردشگري و تاريخي خواف براي مسافران شهرستان ناشناخته است، بايستي دستگاه هاي متولي امر ضمن توسعه روش هاي قبلي از راهكارهاي جديد نيز در اين زمينه استفاده كنند.

موسوي بر ايجاد پايگاه اورژانس جاده اي در منطقه چاه گچي تاكيد كرد و ادامه داد: طبق هماهنگي هاي به عمل آمده تمامي پايگاه هاي اورژانس جاده اي موجود به طور 24 ساعته آماده خدمت رساني به آسيب ديدگان حوادث احتمالي هستند.

وي ابراز اميدواري كرد: برگزاري جشنواره هاي متعدد فرهنگي و هنري در سطح شهرستان، خاطره اي خوش از سفر به خواف را در ذهن مسافران تابستاني بر جاي گذارد./س

برچسب ها: جاده ، حادثه خیز ، خواف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.