سايت رسمي كنفدراسيون فوتبال آسيا؛

شكست عجيب قهرمان سال گذشته/الريان در گام اول پيروز شد/تساوي لبنان برابر تايلند

نخستني روز از رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا با برگزاري چهار ديدار پيگيري شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، به نقل از سايت رسمي كنفدراسيون فوتبال آسيا نخستين روز از رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا با برگزاري چهار ديدار پيگيري شد.

شايان ذكر است در نخستين ديدار در گروه اول گيتي پسند برابر تاي سون نام ويتنام قرار گرفته و اين تيم را با نتيجه 8 بر صفر شكست داد.

سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا بعد از اين بازي نوشت: قهرمان فوتسال ايران بعد از در هم كوبيدن نماينده فوتسال ويتنام هدفش را براي حضور در اين تورنمنت (قهرماني ) نشان داد.

ويتنام در ابتداي بازي شانس هايي براي به ثمر رساندن گل داشت ولي نتوانست برابر فشار ايراني ها بازي را پيش ببرد.

در دهمين بازي اين تورنمنت الريان قطر در نخستين روز بازي ها در يك بازي پر هيجان توانست با نتيجه 5 بر 3 يرموك كويت ، ميزبان بازي ها را از پيش رو بردارد.

"شمارايي رادي " گل برنده بازي را به ثمر رساند تا امتياز خود را به گيتي پسند در ابتداي گروه برساند.

در اين بازي تياگو گابريل دروزاه بان برزيلي يروموك به زيبايي گل هاي الريان را دفع مي كرد ولي اين ضربات براي الريان كافي نبوده و آنها گل هاي بيشتري را به ثمر رساندند.

بازيكن ملي كويت "حامد الوداهي" هم براي يرموك گلزني كرد.

درديگر ديدار اين تورنمنت تيم فوتسال ناگويا اوشنز با نتيجه 4 بر 3 برابر اردوس ازبكستان به طور عجيبي شكست خورد.

ناگويا اوشنز ژاپن قهرمان دوره قبلي در كمال تعجب در اين ديدار شكست خورد.

در اين بازي بازيكن تيم ملي ازبكستان "ارساليوديلشود" براي ازبكستان گلزني كرد در اين بازي ازبكستان براي 13 ثانيه از ناگويا عقب افتاد ولي گل هاي كاپيتان اين تيم موجب برتري بر قهرمان دوره قبل شد.

براي ناگويا اوشنز موروكا كارو، توموكي يوشي كاوا و رافائل هنمي گلزني كردند ولي اين سه گل براي ناگويا كافي نبود.

در اين بازي پروويان" بازيكن ناگويا اوشنز كه تا كنون در تمامي رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا حضور داشته سال گذشته در برابر ايران (شهيد منصوري قرچك) بازي كرده بود در اين بازي با گل ثانيه 13 از خود عملكرد خوبي به نمايش گذاشت.

در آخرين ديدار مرحله اول جام باشگاه هاي آسيا آل اسپورتس لبنان در مصاف با جي اچ بانك تايلند در مصاف با جي اچ بانك تايلند به نتيجه تساوي دست پيدا كرد اين ديدار در سالن يرموك برگزار شده و بازي پر برخورد هر دو تيم موجب شد تا هر دو تيم با كارت قرمز مواجه شوند.

در اين ديدار آل اسپورتس دو بار  از جي اچ بانك تايلندن عقب افتاد ولي توانست در جريان يك رقابت هيجان انگيز بار ديگر به حريف برسد.

شايان ذكر است ، در اين ديدار پانوموكورن كريستاداد اوپانووات براي تايلند گلزني كرده و ويليان نويس ، كاظم كاسوان و علي المحسني براي لبنان گلزني كردند.

ساير ديدارها عصر امروز پيگيري مي شود./مح

برچسب ها: قهرمان ، الریان ، لبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار