نايب رييس مجلس شوراي اسلامي با تاکید بر این که مجلس همواره خواهان اجرای دقیق سیاست های کلی نظام و قوانین موضوعه کشور است، گفت: نيروي انتظامي باید به وظیفه خود خوب عمل کنند و در عين حال مراقبت شود تا افراط و تفریطی در برخوردها انجام نشود.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران  محمدرضا باهنر نايب رييس مجلس شوراي اسلامي در نشست علنی امروز (سه شنبه) بهارستان پس از پایان اظهارات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که روشن است که اقدامات نیروی انتظامی در این زمینه گوی سبقت را از دیگر دستگاه ها برده است و جای تشکر ویژه را دارد، گفت: این تلاش ها حتی در برخی موارد با بی مهری و مقاومت هایی از سوی بعضی از دستگاه های برنامه ریز و سیاستگذار روبرو بوده است.

 وی در ادامه با تاکید بر این که مجلس همواره خواهان اجرای دقیق سیاست های کلی نظام و قوانین موضوعه کشور است افزود: اگر مجلس دغدغه ای دارد برای اجرای دقیق همین سیاست هاست.

باهنر ادامه داد: در اجرای این طرح حتی اگر تخلفی از سوی یک ماموری اتفاق بیفتد می تواند بسیاری از کارهای آن دستگاه را خنثی کنند بنابراین ضمن این که باید به وظیفه خود خوب عمل کنند بهتر است مراقبت شود تا افراط و تفریطی در برخوردها انجام نشود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که نمایندگان حرف های گفتنی زیادی در این باره دارند، گفت: سایر مذاکرات درباره این موضوع در  کمیسیون های آموزش و تحقیقات و حتی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس پیگیری می شود.

/س2

برچسب ها: مجلس ، برخورد ، باهنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار