مدیر جشنواره پرچم عنوان کرد:

پرداختن به زیرساخت های فرهنگی مهمترین عنصر در تقابل با تهاجم فردی است

برای رسیدن به یک هویت منسجم ایرانی ـ اسلامی باید فرهنگ مترقی اسلام و تاریخ غنی خود را بارها و بارها مرور کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس ، ناصر امین زاده مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 ومدیر جشنواره «پرچم » گفت: برای رسیدن به یک هویت منسجم ایرانی ـ اسلامی باید فرهنگ مترقی اسلام و تاریخ غنی خود را بارها و بارها مرور کنیم ، فرهنگی که با تعمیق در تاریخ سرزمینمان ، ریشه هایش به تمدن عظیم اسلامی ما می رسد.
مدیرجشنواره پرچم همچنین اظهار داشت : هویت و بازیابی و تقویت آن مسئله ای نیست که بشود با چند همایش و برگزاری مقطعی تعدادی نمایشگاه آن را حل کرد ، بلکه نیازمند تداوم و استمرار برنامه های هدفمند و جریان ساز در قالبی نو و فاخر با استفاده از ظرفیت های ویژه هنری می باشد.
رییس فرهنگسرای فردوس درتکمیل توضیحات فوق افزود : پرداختن به زیرساخت های فرهنگی و فراهم آوردن بسترهای لازم برای شناخت و تقویت هویت ملی و دینی ،مهمترین عنصری است که در این روزها می تواند به شهروندان و خصوصا جوانان عزیز و با استعداد و غیرتمند ما برای تقابل با تهاجم فرهنگی و گریز از بحران هویت کمک کند.
 امین زاده ضمن معرفی محسن یونسی به عنوان دبیر اجرایی جشنواره پرچم گفت: با توجه به اهمیت پرچم به عنوان مهمترین نماد استقلال و حاکمیت کشور بر آن شدیم تا اولین دوره جشنواره پرچم را که به زودی فراخوان و آیین نامه های اجرایی آن منتشر می شود را در سال جاری با هدف تحکیم وحدت ، تقویت ، همبستگی و انسجام ملی برگزار کنیم.
مدیر جشنواره پرچم در پایان ، از توجه و حمایت های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مساعدت های بی دریغ ریاست محترم این سازمان ـ جناب آقای خوراکیان ـ در جهت برگزاری هرچه بهتر این گونه برنامه ها قدردانی کرد.
گفتنی است محسن یونسی فارغ التحصیل رشته نقاشی ، استاد دانشگاه و رییس مجتمع فرهنگی نور از سوی مدیر جشنواره  به عنوان دبیر اجرایی اولین دوره جشنواره پرچم انتخاب شده است./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار