100 طرح صنعتی با اعتبار یک‌هزار میلیارد ریال تا پایان سال آینده در استان گیلان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران گيلان، معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، از افتتاح 100 طرح صنعتی با اعتبار یک‌هزار میلیارد ریال در سال های 91 و 92 این استان خبر داد و افزود: بهره‌برداری کامل از این واحدهای صنعتی نیازمند تامین امکانات جانبی مانند آب، برق و گاز است.

محمد آراسته با اشاره به طرح توسعه فولاد امیرکبیر خزر، تصریح کرد: خط تولید 250 هزار تنی میلگرد ساختمانی کارخانه مذکور تا 3 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

.وی، پیشرفت فیزیکی طرح مذکور را 75 درصد عنوان کرد و گفت: با افتتاح طرح توسعه کارخانه فولاد امیرکبیر خزر تعداد 130 نفر اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

 آراسته ، طرح توسعه فولاد امیرکبیر خزر را نخستین واحد تولید میلگرد با قطر بالا در گیلان معرفی و بیان کرد: میلگردهای با قطر 10 تا 32 میلی‌متر در طرح مذکور به تولید می‌رسد. علی نصرالله‌زاده ؛ مدیرعامل کارخانه فولاد امیرکبیر خزر نیز ظرفیت تولید این کارخانه را 500 هزار تن در سال اعلام کرد و افزود: با راه‌اندازی طرح توسعه جدید، ظرفیت کارخانه به 750 هزار تن در سال می رسد.

وی ، با بیان اینکه 270 نفر در کارخانه فولاد امیرکبیر خزر فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: با افتتاح طرح توسعه جدید، تعداد 250 نفر جذب بازار کار می‌شوند. / س

برچسب ها: افتتاح ، طرح ، صنعتی ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.