نجابت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

طرح شکست اصولگرايان در اداره ي حكومت در راستاي اهداف استکبار جهاني است

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: اصلاح طلبان با طرح شکست اصولگرايان در اداره ي حكومت سعي دارند در راستاي اهداف استکبار جهاني قدم بردارند و ميان اصولگرايان تفرقه ايجاد کنند.

احمد نجابت عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مطرح كردن شکست اصولگرايان در اداره کشور از سوي برخي اصلاح طلبان، گفت: شكست خورده  آن دسته از كساني هستند كه از آرمان هاي انقلاب اسلامي و مباني آن عدول کرده اند.

وي تصريح کرد: جريان اصلاحات بايد به کارنامه خود در دوره مجلس ششم و تحصن آنها در اين مکان و نحوه اداره حکومتي در آن دوران نگاهي گذرا داشته باشند تا مشخص شود چه کساني شکست خورده اند.

عضو جمعيت ايثارگران با اشاره به ايجاد اتاق فکر توسط اصلاح طلبان و ممانعت اصولگرايان از ايجاد آن نيز افزود: کساني اين گونه سخنان را به ميان مي آورند که در مجلس ششم تلاش داشتند با تحصن هاي خود حکومت را ساقط کنند.

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي خاطر نشان کرد: اصلاح طلبان سعي دارند با ايجاد فرافکني در جامعه و طرح اين موضوع که اصولگرايان در اداره کشور شکست خورده اند هم راستا با اهداف شوم استکبار جهاني قدم بردارند و سناريوي تفرقه ميان اصولگرايان را کليد بزنند./س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار