"طنز و طنزآوران" با حضور يوسفعلي ميرشكاك

سري جديد" طنز و طنز آوران"‌به سردبيري "بهارك شيرين وند" و تهيه‌كنندگي سيروس تسليمي هر پنج‌شنبه از شبكه راديويي فرهنگ پخش مي‌شود.

بهارك شيرين‌وند سردبير برنامه "طنز و طنزآوران" در خصوص رويكرد جديد اين برنامه به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: اين برنامه براي اولين‌بار نوروز سال گذشته به روي آنتن رفت و امسال تابستان با رويكرد طنز و با پرداخت به ادبيات فارسي دوباره ضبط مي‌شود.

وي افزود: بررسي متون نشر و متون عرفاني و بهره‌مندي از كتابهاي متقدم و متاخر و استفاده از اشعار مولانا، سعدي، عطار و حكايت‌هاي اسرار‌التوحيد از ديگر اهداف "طنز و طنزآوران" است.

شيرين‌وند، ادامه داد: در اين برنامه ما از كتاب هاي متاخر مانند "عبيدزاكاني" كه مربوط به طنز مشروطه است ، كمتر استفاده كرده‌ايم.

وي خاطرنشان كرد: "طنز و طنزآوارن" هفته‌اي يكبار پنجشنبه‌ها با حضور "يوسفعلي ميرشكاك" به بررسي شعر و ادبيات فارسي و طنز مي‌پردازد.

گفتني است، سري جديد" طنز و طنزآوران" به سردبيري "بهارك شيرين وند" و تهيه‌كنندگي سيروس تسليمي با اجراي مريم يگانه هر پنجشنبه ساعت 10:45 دقيقه روي طول موج شبكه راديويي فرهنگ قرار مي‌گيرد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار