مسئولین فدراسیون به مدیر عامل استقلال اطمینان دادند،

برای جواد نکونام سقف قرارداد را رعایت نکنید

مسئولین تیم استقلال قصد جذب جواد نکونام را دارند اما در این میان وی قرار است رضایتنامه دریافت کند و پس از آن راهی تیم استقلال شود اما در این میان مسئولین فدراسیون نیز همراه تیم استقلال هستند.

 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، جواد نکونام برای حضور در تیم استقلال با شرایط خاصی روبرو شده است این بازیکن برای دریافت رضایتنامه از مسئولین اوساسونا، به منبع مالی از سوی تیم مورد نظرش، نیاز دارد و با شرایط متفاوتی برای حضور در تیم استقلال روبروست. گفته می شود که علی فتح اله زاده پس از قولی که از اين  بازیکن برای حضور در استقلال گرفته است، با مسئولین فدراسیون تماس گرفته و اعلام داشته است که برای جذب جواد نکونام با شرایط متفاوتی روبه رو شده است و نیاز دارد که مبلغ قابل توجهی را به مسئولین اوساسونا تا این بازیکن بتواند فصل آینده را در استقلال سپری کند.
 شایان ذکر است، برای جذب جواد نکونام مسئولین استقلال باید هزینه زیادی را صرف کنند به همین دلیل فتح اله زاده طی تماس با مسئولین در فدراسیون اعلام کرده است که شرایط برای جذب این بازیکن حتی با هزینه بالا مهیاست  و مدیران تیم استقلال می توانند چنین اقدامی را انجام دهند زیرا برای حضور نکونام در لیگ ایران محدودیتی وجود ندارد و مسئولین در فدراسیون اعلام کردند، در صورتی که قیمت این بازیکن بالا باشد نیز محدودیتی برای جذب وی وجود ندارد. شایان ذکر است، مدیران استقلال اعلام کردند بری جذب این بازیکن محدودیتی را در نظر ندارند  به همین دلیل مسئولین در فدراسیون نیز با وی موافقت کردند و اعلام داشتند در صورتی که نکونام راضی به حضور در استقلال است سقف قرار داد برای وی رعایت نشود./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رحمان
۲۲:۵۱ ۱۴ تير ۱۳۹۱
به امید حضور بهترین وکم حاشیه ترین بازیکن سالهای اخیر ایران در استقلال
جوادجان دوستت داریم
آخرین اخبار