سجادی:

برخی اعداد و ارقام باعث فخر فروشی ورزشکاران می شود!

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاشمان بر این است که حقوق ورزشکاران رشته های مختلف را تعدیل کنیم، البته در این میان همکاری مدیران باشگاه ها نیز خیلی مهم است.

حمید سجادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در تلاشیم حق و حقوق ورزشکاران رشته های مختلف را تا حدود زیادی متعادل کنیم، البته مدیران باشگاه ها نیز باید با ما هماهنگ باشند و در این زمینه متعادل سازی کنند.

وی تصریح کرد: متأسفانه حق و حقوق ورزشکاران در رشته های مختلف، اختلاف زیادی با هم دارند و این مسئله باعث دلسردی ورزشکاران می شود.

*قهرمانان ورزش های پایه چند جا کار می کنند

سجادی در خصوص حق و حقوق ورزشکاران و قهرمانان رشته های پایه خاطرنشان کرد: متأسفانه حقوق قهرمانان رشته های پایه به اندازه ای است که آنها مجبورند به خاطر گذران زندگی خود و خانواده، دو یا سه جا کار کنند که این مسئله در شأن یک قهرمان نیست و باید آن ها را از نظر مالی تأمین کنیم.

وی ادامه داد: ورزشکاران و قهرمانان باید از حقوق کافی برخوردار باشند تا برای تداوم قهرمانی انگیزه لازم را داشته باشند.

سجادی افزود: در هر حال يک قهرمان زماني که به منزل یک قهرمان آسیا و جهان شناخته مي شوند، انتظار پذیرایی در حد یک قهرمان آسیا را دارند، خیلی خوب است که ورزشکاران به حدی به استطاعت مالی برسند که در شأن آن ها است و برای دیگران الگو باشند.

وی اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان با برگزاری مجامع، دستورالعمل ها و سیاست گذاری های مختلف سعی در تعدیل حقوق ورزشکاران رشته های مختلف دارد.

سجادی تصریح کرد: علاوه بر وزارت ورزش و جوانان، برای تعادل حقوق ورزشی بین سایر رشته های ورزشی، باشگاه ها نیز باید مسایلی را رعایت کنند و با تعامل باشگاه ها می توانیم به این مهم دست یابیم.

وی گفت: برخی اعداد و ارقام سنگین باعث فخر فروشی ورزشکاران می شود که این رفتار در شأن یک قهرمان و ورزشکار نیست، امیدوارم روزی برسد که شاهد حداقل اختلاف میان حق و حقوق ورزشکاران و قهرمانان رشته های مختلف باشیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار