جلسه كمانداران ناراضي با افشار زاده ؛

اميد المپيكي ها ي تير و كمان به تصميم گيري سجادي

زهرا دهقان دختر المپيكي تيرو كمان كه هفته گذشته به همراه ميلاد وزيري از ليست المپيك كنار گذاشته شد از صحبت افشارزاده دبير كل كميته ملي المپيك با حميد سجادي در اين مورد خبر داد.

زهرا دهقان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، در مورد سرنوشت خود پس از كنار گذاشتن از ليست بازيكنان المپيكي تاكيد كرد: جلسه اي در روزهاي پاياني هفته گذشته با افشار زاده دبيركل كميته ملي المپيك گذاشته با افشارزاده دبير كل كميته ملي المپيك در مورد شرايط پيش آمده داشتيم كه وي در پاسخ ما گفت بايد با حميد رضا سجادي معاونت ورزش قهرماني وزارت ورزش در اين مورد صحبت كند.

وي ادامه داد: حالا همه چيز به نظر سجادي بر مي گردد و چشم اميد ما به وي و دعاي مردم براي حل اين مشكل است.

دهقان در مورد تخلفات خود توضيح داد: من به جز آن نامه كه به گفته خود شجاعي نوشته شده و بنابراين تخلف محسوب نمي شود تنها يك مصاحبه كرده و از نداشتن تجهيزات حرف زدم ديگر هيچ مورد انضباطي و تخلفي هم نداشتم.

وي افزود: هيچ كس به كلمه ي پيشنهاد در نامه ارائه شده توجه نكرد مسئولان فدراسيون به راحتي مي توانستند آن پيشنهاد را رفع كنند و اين طرز برخورد درست نبود كه بدون رد كردن درخواست ما بلافاصله نامه را خبرگزاري و روزنامه ها ارسال كنند ما كه نمي توانستيم در يك زمان 2 جا حضور داشته باشيم ساعت 10 صبح شنبه هفته قبل با شجاعي جلسه داشتيم و به همين دليل در تمرين نبوديم.

دهقان اضافه كرد: اين بحث نامه بهانه اي براي اخراج ما بود و گرنه من شخصا چه مورد انضباطي داشتم مصاحبه مربوط به تجهيزات هم غير از واقعيت نبود اگر تجهيزات به موقع رسيده بود كه هيچ وقت كار به مصاحبه نمي كشيد.

*اگر خط مي گرفتيم فريب نمي خورديم

دهقان در مورد خط گرفتن از ديگران با خنده گفت: اگر از كسي خط مي گرفتيم آنقدر سادگي نمي كرديم كه نامه موردنظر شجاعي را مكتوب و امضا كنيم و اوضاعمان خيلي بهتر بود./مح

برچسب ها: دهقان ، تیرو کمان ، گذشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار