خیابان شیخ بهایی به عنوان محور نمونه ترافیکی انتخاب شد

معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه سه از انتخاب خیابان شیخ بهایی به عنوان محور نمونه ترافیکی خبرداد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3 ، مهدی طیبانی  معاون حمل ونقل و ترافیک بااعلام اظهار داشت : با توجه به هماهنگی های صورت گرفته میان این حوزه و پلیس راهور منطقه 3 ، خیابان شیخ بهایی در سال جاری به عنوان محور نمونه ترافیکی انتخاب شد و به زودی اقدامات شاخص ترافیکی در این محور اجرا می شود. 
 
طیبانی در ادامه  نصب تابلوهای پیش آگاهی و راهنمای مسیر،علائم هشداردهنده،نصب موانع یوشکل،مرمت انواع تابلو و انواع خط کشی معابردراین محور را از جمله اقدامات پیش بینی شده عنوان کرد که در این معبر اجرا می شود.
 
وی  با اشاره به اینکه خیابان شیخ بهایی حدفاصل بزرگراه همت تامیدان شیخ بهایی محل اجرای این طرح است افزود:  در سال گذشته نیز اقدامات ترافیکی در این محور اجرا شد که تاثیر به سزایی در روان سازی ترافیک این محدوده داشته است .
 
معاون شهردار منطقه 3 احداث دور برگردان در خیابان شیخ بهایی و روان سازی بار ترافیکی این خیابان را از اقدامات این حوزه در سال گذشته عنوان کرد و افزود: این دوربرگردان در خیابان شیخ بهایی پایین تر از میدان اصلی احداث شده است تا وسایل نقلیه ای که قصد دارند مسیر شمال به شمال این خیابان را طی کنند بدون وارد شدن به تقاطع خیابان صائب تبریزی و ایجاد گره های ترافیکی به مقاصد مورد نظر دسترسی پیدا کنند.
 
طیبانی ایمن سازی معابر و ایجاد ترافیک روان در سطح منطقه و همه اقداماتی که به نحوی با مقوله ایمنی تردد ارتباط دارند را از جمله اولویت های حوزه حمل و نقل و ترافیک عنوان کرد و نصب پل های عابر پیاده، همسطح سازی معابر جهت تردد معلولان، نصب گاردیل، اجرای خط کشی ها، نصب جهت نما، چراغ های چشمک زن خورشیدی، آئینه های محدب و انواع تجهیزات ترافیکی را از جمله اقداماتی ذکر کرد که در این راستا انجام شده است./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار