در گفتگو با باشگاه خبرنگاران بررسي شد

دبيركل جبهه حاميان ولايت كيست، صيامي يا مشكيني؟!

دلاور صيامي با بيان اينكه بنده دبيركل جبهه حاميان ولايت هستم، گفت: مشكيني از اين جبهه منفك شده و مي‌خواهد با آبروي ديگران بازي كند؛ اين كار، كار منافقانه است و اعضاي شوراي جبهه حاميان ولايت نوري‌زاده، مهين‌پور، فرخ‌زاده و جوانشير هستند و مشكيني اصلا ارتباطي با جبهه حاميان ولايت ندارد.

دلاور صيامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره اظهارات روز گذشته "حجت‌الاسلام مشكيني" مبني بر اينكه صيامي از عنوان جعلي دبير كلي جبهه حاميان ولايت سوء‌استفاده كرده است، اظهار داشت: بنده و 3 نفر از اعضا، موسس جبهه حاميان ولايت بوديم و من 4 سال پيش حكم مشكيني را به عنوان عضويت در شوراي روحانيت جبهه امضا كردم.

وي افزود: مشكيني 3 سال پيش به خاطر يك سري مسائل از اين جمعيت كنار گذاشته شد.

صيامي با اشاره به اظهارات حجت‌الاسلام مشكيني تصريح كرد: مشكيني از اسم آيت‌الله مشكيني سوء‌ا‌ستفاده مي‌كند و نام ايشان "نمره‌پور" است و همينطور مدعي آن شده كه امام جماعت مسجد ارگ است اما وي، امام جماعت آنجا هم نيست بلكه امام جماعت مسجد ارگ، آيت‌الله شبيري زنجاني است و از اين عنوان هم سوء ‌استفاده مي‌كند.

وي خاطرنشان كرد: جاي تاسف دارد كه اينگونه سخن مي‌گويم، با آبروي كسي بازي كردن خوب نيست، وي با آبروي ما بازي كرده است.

دبير كل جبهه حاميان ولايت با بيان اينكه بسياري از احزاب در كشور فعاليت مي‌كنند، تصريح كرد:‌ مشكيني مي‌تواند در ديگر احزاب و انجمن‌ها فعاليت كند، چه كار به ما دارد؟

صيامي در پاسخ به اين سؤال كه اكنون دبير كل جبهه حاميان ولايت كيست، گفت: در طول چند سالي كه انتخابات جبهه برگزار شده، بنده به عنوان دبير حاميان ولايت انتخابات را پرشور كردم و دل مقام معظم رهبري را شاد كردم.

جبهه حاميان ولايت قاليباف را انتخاب
كرد

صيامي خاطر‌نشان كرد: من در انتخابات گذشته از ايستادگي جدا شدم و بدين خاطر كه يك سري اختلافات فكري داشتيم و از سويي به دليل اينكه جبهه ايستادگي، محسن رضايي را پذيرفت اما حاميان ولايت قاليباف را انتخاب و در نهايت حاميان ولايت در انتخابات ليست جداگانه‌اي ارائه كرد.

وي متذكر شد: اگر مشكيني دبير‌كل جبهه حاميان ولايت بود، ليست ارائه مي‌كرد اما اصلا شخصي به اين نام وجود نداشت و اصلا حضور نداشتند.

صيامي در خاتمه خاطر‌نشان كرد: مشكيني خود منفك شده و مي‌خواهد با آبروي ديگران بازي كند و از روي لج‌بازي سعي در تخريب شخصيت ما دارد و دروغ است كه گفتند دفتر ما پلمپ شده و در بازداشت هستم، اين كار، كار منافقانه است و اعضاي شوراي جبهه حاميان ولايت نوري‌زاده، مهين‌پور، فرخ‌زاده و جوانشير هستند و مشكيني اصلا ارتباطي با جبهه حاميان ولايت ندارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Netherlands
روشنی
۱۹:۳۹ ۳۱ تير ۱۳۹۴
من اقای صیامی راملاقات کردم مرد باخداودوستدار ولایت بوده ودرکارش هم مصمم بودهازخدابرایش ارزوی موفقیت مینمانم
آخرین اخبار