دي متئو : جاي تورس در تركيب اصلي را تضمين نمي كنم

سرمربي تيم فوتبال چلسي معتقد است حضور برنده ي كفش طلائي يورو 2012 در تركيب اصلي تيمش قطعي نيست .


به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، و به نقل از خبرگزاري ديلي ميل ،دي متئو بايد منتظر غرش تورس پس از شنيدن اين حرف باشد.

اين مهاجم اسپانيايي كه در برد چهار بر صفر تيمش مقابل ايتاليا بسيار مثمر ثمر و با گلزني ياران دل بوسكه را در دستيابي به تاج قهرماني اروپايشان ياري كرد حالا از مربي تيم ليگ برتري اش توجهات كافي را دريافت نمي كند.

او كه در 28 سالگي از ليورپول به مبلغ 50 ميليون پوند در سال 2001 به چلسي پيوسته است در ديدار روز فينال اين تيم مقابل بايرن مونيخ نيز بسيار خوش درخشيد او حتي توانست برنده ي عنوان پر ارزش و اعتبار كفش طلائي يورو 2012 نيز باشد.

دي متئو در ارتباط او گفت: من صبح روز بعد از فينال با او صحبت كردم و ارتباطمان را تا كنون حفظ كرده ايم من اميدوارم او با روحيه ي خوبي به تيم باز گردد چرا كه به او با وضعيت روحي مناسبي احتياج داريم اميدوارم مشكلاتش حل شده باشد من اميدوارم فصل بعدي اودر كنار ما فوق العاده باشد.

سرمربي چلسي صحبت هاي خود را با اخطاري همراه كرد و گفت: در حال حاضر ما سه مهاجم در تركيب داريم و من نمي توانم بگوييم كه او حتما بازي خواهد كرد.

آنها باي با سلامت و تمرين به جنگ براي دستيابي به اين جايگاه تلاش كنند رقابت  زيادي بين مهاجمان ما به وجود خواهد آمد هر كس كه در بهترين فرم باشد بازي خواهد كرد./آق

برچسب ها: دی متئو ، تورس ، اصلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار