سقايي:

شهر كرد بودجه ليگ دسته يك بسكتبال را هم ندارد / پنج نماينده در تيم ملي داريم

رئيس هيئت بسكتبال چهار محال بختياري تاكيد كرد: شهر كرد نه تنها امسال توان شركت در سوپر ليگ را ندارد بلكه موفق به تامين بودجه يك تيم دسته اولي هم نشده است.


به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،  تيم بسكتبال شهر كرد كه تا قبل از سال 90 هر فصل با تمام مشكلات در سوپر ليگ بسكتبال شركت كرده و طي چند سال بازيكنان خوبي را نيز به تيم ملي تحويل داده، امسال هم توانايي شركت در هيچ يك از ليگ هاي بسكتبال را ندارد.
 شهر كردي ها كه سال قبل هم در مسابقات كشوري رده سني جوانان اول شده بودند چندين بازيكن ملي پوش نيز دراين رده سني و همچنين رده بزرگسالان دارند اماعليرغم استعداد هاي اين منطقه، اسپانسر ها و مسئولان ورزش شهر كرد علاقه چنداني به حمايت از تيم بسكتبال خود نشان نمي دهند
غلامحسين سقايي در اين مورد به خبرنگار ما گفت: ما امسال هم آماده تيم داري بوديم اما متاسفانه با همکاري نکردن اداره كل ورزش و جوانان، بودجه تامين نشد و حتي دلگرمي اي هم براي كمك به هيئت بسكتبال نداده اند.
وي تصريح كرد: پنج بازيكن جوان و دو بزرگسال ما ملي پوش هستند و سال گذشته هم در رده جوانان قهرمان شديم اما در يغ از يك تشكر معمولي ، حتي هزينه مسابقات جوانان را هم با وجود قولهاي داده شده به ما برنگرداند در حالي كه تمام هم و غم  ما بازيكن ساختن است هيچ كس به فكر نيست كه سرنوشت اين بازيكنان چه مي شود.
 رئيس هيئت شهر كرد افزود: شركت در ليگ  دسته اول هم هزينه هاي خود را دارد كه ما براي همان هم نااميد هستيم دو سال قبل در سوپر ليگ با هزينه يك تيم دسته اولي شركت كرديم با وجود اينكه مدير كل ورزش استان چهار محال بسكتبالي است اما هيچ توجهي به بسكتبال نداشته و به همين دليل از مسئولان ديگر مثل استاندار به علاوه نمايندگان مجلس خواهش مي كنم به داد ورزش اول استان برسند چون مردم اين منطقه سرگرمي ديگري ندارند./ق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار