کارشناس هندبال کشورمان گفت: تیم ملی جوانان کشورمان عملکرد قابل قبولی در مسابقات آسیایی قطر داشته است و بازیکنان با تمام قدرت مقابل حریفان قرار می گیرند.

محمد ناصر نجف پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بازیکنان تیم ملی جوانان کشورمان مقابل حریفان خود در مسابقات قهرمانی آسیائی قطر خیلی خوب ظاهر شدند و عملکرد رضایت بخشی داشتند.

وی تصریح کرد: جوانان ملی پوش کشورمان تاکنون 5 دیدار را در این رقابت ها انجام داده اند و در این بین 3 بازی را به نفع خود به پایان رسانده اند و 2 بازی را باخته اند.

نجف پور در ادامه گفت: در ادامه همین دیدارها شب گذشته تیم ملی جوانان کشورمان مقابل کویت قرار گرفت و با نتیجه 35 بر 27 به حریف باخت.

وی اضافه کرد: امشب نیز جوانان کشورمان با قطر دیدار دارند تیمی که از بازیکنان خارجی استفاده می کند و مدافع عنوان قهرمانی است.

نجف پور عنوان کرد: بازیکنان تیم ملی بازی سختی را مقابل این تیم دارند و باید این حریف سرسخت و قدر را شکست دهند در صورت پیروزی به دور بعد خواهیم رفت و امیدواریم برای دیدار امروز مشکل خاصی برای بازیکنان پیش نیاید.

وی یادآور شد: سطح مسابقات آسیائی قطر خیلی بالا ست و تیم ها با تمام توان حضور دارند.

نجف پور گفت: تیم ملی هندبال جوانان ایران اکثراً در رقابت های آسیائی حضور داشته است و جزء 4 تیم برتر بوده است.

وی اضافه کرد: در رقابت های قطر 2012، 3 تیم برتر به مسابقات جهانی 2012 بوسنی خواهند رفت و امیدوارم تیم کشورمان جزء مسافران این رقابت ها باشد.

نجف پور خاطر نشان کرد: برای اینکه در مسابقات بین المللی موفق عمل کنیم باید از مربیان با دانش دنیا استفاده کنیم البته از زحمات مربیان ایرانی نباید غافل شد و تلاش آنها را ندید./مح

برچسب ها: نجف پور ، جوانان ، آسیا ، قطر ، هندبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار