در طي موافقت ستاد نيروهاي مسلح با واگذاري ملوان به هدايتي؛

تهديدهاي هدايتي جواب داد

با وجود مخالفت ستاد كل نيروهاي مسلح با انتقال 70 درصدي سهام باشگاه ملوان به هدايتي امروز مسئولان اين ستاد در طي جلسه اي موافقت خود را با واگذاري اين سهام اعلام كردند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، تنها چند روز تا پايان نقل و انتقالات تيم ها باقي مانده است و ملوان با جذب چند بازيكن مفيد و كارگشا هم چنان به دنبال جذب بازيكن تيز هوش خارجي و يا داخلي مي باشد هم چنين كمبودهايي را كه AFC در خصوص ورزشگاه  تختي انزلي متذكر شده به زعم مسئولان باشگاه ملوان تا حدود زيادي برطرف شده است.

در اين گزارش آمده است ، با توجه به اين كه انتقال سهام ، 70 درصدي ملوان با مخالفت ستاد كل نيروهاي مسلح روبرو بود اين موضوع باعث شد كه تا حدودي ترمز كار ملواني ها كشيده شود و شايد تهديدهاي حسين هدايتي كه اعلام كرد اگر تا چند روز آينده اين مشكل برطرف نشود از ملوان خداحافظي مي كند مي كند باعث شد اين ستاد موافقت خود را با واگذاري سهام اين باشگاه به هدايتي اعلام كند.

اين گزارش حاكي است ، متاسفانه مشكلات مالي وضعيت روحي و رواني بازيكنان ملوان را به هم ريخته است و  مسئولان هم مدام وعده پرداخت مطالبات براي امروز و فردا را مي دهند و با اين شرايط با روح و روان تيم بازي شده است .

لازم به ذكر است ، ملوان در فصل گذشته تجربه سختي را داشته و به اندازه كافي بي پولي كشيده است اما هنوز تكليف مطالبات فصل گذشته مبهم است و ملوانان با روحيه اي نه چندان مناسب تمرين آماده سازي را پيگيري مي كنند و  حالا كه اين موافقت از سوي ستاد نيروهاي مسلح به هدايتي اعلام شده شايد اين موافقت بتواند نگراني هايي را كه پور غلامي و شاگردانش را مستاصل كرد ه بود برطرف كند.

شايان ذكر است ، با ثبت قرارداد بازيكنان ملواني ها نه راه پس و نه راه پيش داشته و نه مي توانند فسخ قرارداد كنند و اين باعث خشم و نگراني ملواني ها شده بود و شايد اگر هدايتي و ملوان به نتيجه اي نمي رسيدند همه چيز منتفي مي شد حالا با حل اين مسئله به طور حتم نگراني هاي ملوان برطرف خواهد شد و بازيكنان با انگيزه بالا و شارژ مالي وارد ميدان رقابت هاي ليگ دوازدهم مي شوند./مح

برچسب ها: ستاد ، مسلح ، هدایتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار