مهدي شهيري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جنبش دانشجويي حضور خائنين به نظام را در انتخابات رياست جمهوري نمي پذيريد

دبير تشكيلات انجمن اسلامي مستقل شيراز گفت:جنبش دانشجويي حضور اصلاح طلبان خائن به نظام در عرصه هاي حکومتي و عذر خواهي آنها از ملت ايران را تحت هيچ شرايطي نمي پذيرد.

مهدي شهيري دبير تشكيلات انجمن اسلامي مستقل دانشگاه شيراز در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران ،در ارتباط با حضور مجدد برخي از اصلاح طلبان در عرصه سياسي كشور اظهار داشت: قطعا حضور سياستمداران اصلاح طلب در انتخابات رياست جمهوري سال آينده با توجه به پيشينه فتنه انگيزانه اي که از خود داشتند مورد اقبال مردم قرار نمي‌گيرد.

وي افزود:‌ اصلاح‌طلبان با فضاي ناامني كه در دوره‌هاي مختلف براي نظام جمهوري‌اسلامي ايجاد كردند بايد پايبندي خود به قانون،نظام و ولايت فقيه را نشان دهند كه تا كنون شاهد چنين موردي از آن‌ها نبوديم.

اين فعال دانشجويي با بيان اينكه عذرخواهي از ملت ايران وظيفه اصلاح‌‌طلبان است گفت: خيانت به نظام و ولايت فقيه،صلاحيت حضور آنها را در انتخابات رياست جمهوري زير سوال مي‌برد.

دبير تشكيلات انجمن اسلامي مستقل دانشگاه شيراز در ادامه افزود: كساني كه خائن به رهبر و انقلاب هستند نبايد انتظار اعتماد از سوي مردم نسبت به خودشان را داشته باشند.

وي با بيان اينكه برخي از گناهان از نظر عقلاني نابخشودني هستند خاطرنشان كرد: مسعود رجوي، ابو الحسن ‌بني صدر و ميرحسين موسوي ... در تاريخ هيچگاه قابل بخشش نيستند چرا كه احتمال تكرار اشتباه و خيانت از سوي اين چنين افرادي وجود دارد.

شهيري بيان کرد: حضور پرشور ملت آگاه ايران در انتخابات مجلس شوراي اسلامي با وجود اعلام تحريم اصلاح‌طلبان و همچنين حضور اقليت آنها در مجلس نشان دهنده اين مسئله است كه ملت ايران حاضر به بخشش آنها تحت هيچ شرايطي نيست.

اين فعال دانشجويي در پايان واكنش جنبش دانشجويي را براي حضور احتمالي اصلاح‌طلبان در انتخابات اينگونه بيان كرد: از ديدگاه تشكل‌هاي دانشجويي آنها خائن به نظام اند و باتوجه به اينكه نشانه‌هايي از عذرخواهي و پشيماني در اين مدت از آنها شاهد نبوديم به هيچ عنوان حضور ‌آنها را در عرصه ي حکومتي نمي‌پذيريم./ب2


برچسب ها: شهیدی ، ملت ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار