عضو جدید حلقه مشایی کیست؟

در آن دروه اما ، جریان انحرافی برای ساماندهی نیروهای خود در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از یک چهره‌ی غیر رسانه‌ای و نام نا‌آشنا استفاده کرده تا با خیالی آسوده و به دور از مزاحمت رسانه‌ای به ساماندهی نیروهای این جریان بپردازد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، انتخابات مجلس نهم هنوز از یادها نرفته است .انتخاباتی که درآن جریان انحرافی سعی داشت با نفوذ با چراغ خاموش، کرسی های بهارستان نهم را در اختیار بگیرد هر چند با هشدارهای سیاسیون ناکام ماند.

جوان آنلاین نوشت: در آن دروه اما ، جریان انحرافی برای ساماندهی نیروهای خود در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از یک چهره‌ی غیر رسانه‌ای و نام نا‌آشنا استفاده کرده تا با خیالی آسوده و به دور از مزاحمت رسانه‌ای به ساماندهی نیروهای این جریان بپردازد.

این فرد چهره ناآشنا و حاضر در جلسات وهمایش های اخیر کسی نبود جز "م. الف"، که پیش از این مدیر کل یکی از سازمان های تحت نفوذ جریان انحرافی بود و توسط"م.ب" از نزدیکان جریان انحرافی به حلقه یاران رئیس جمهور وارد شد و هم اکنون نیز مسئولیت مدیرکلی دفتر وی را برعهده دارد و به دستور مستقیم شخص لیدر جریان انحرافی وظیفه ساماندهی نیروهای این جریان را بر عهده گرفته است.
وی در ماه های اخیر مسئولیت برگزاری همایش های فصلی جریان انحرافی را برعهده داشته است.

علاوه بر این وی با توجه به سابقه ای که در سازمان مذکور وجود دارد وی از فاز برنامه ریزی وارد فاز اجرایی می شود.

آخرین نمونه آن برگزاری اجلاسی بزرگ به دستور لیدر جریان انحرافی است که با پیگیری ها ونامه نگاری های وی توسط یک وزارتخانه برگزار می شود. هر چند اینکه این وزارتخانه از محل کدام ردیف قانونی این برنامه را تامین اعتبار کرده است خودجای سوال دارد.


گفتنی است شخص مذکور، پیش از دولت نهم دبیر آموزش و پرورش بوده، وی در دولت دهم به سمت مدیر یت یکی از سازمان های استان چهارمحال بختیاری منصوب می شود و پس از آن به سمت مدیرکلی یکی از سازمان های مورد نفوذ جریان انحرافی می رسد.

گفته شده وی دراین دوره به دلیل هزینه کرد ۵میلیاردتومان از اعتبارات سازمان مذکور بدون هماهنگی با مسئولین مربوطه دولتی و توزیع ۱۵۰میلیون تومان بن کتاب بین ۳۰نفر دچارمشکل جدی می شود و این همزمان می شود و برای همین به مدیر کلی دفتر "م.ب" منصوب می شود.

"م.الف" هم اکنون وظیفه ساماندهی وهماهنگی ستادهای انتخاباتی جریان انحرافی را برعهده دارد. جلساتی که با برنامه ریزی، نظارت و هدایت او در استان ها برگزار می شود حکایت از عزم جدی این گروه برای پیروزی درانتخابات ریاست جمهوری دارد.
 
برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید
برچسب ها: مشایی ، مجلس ، شبانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علي براتي
۱۱:۰۰ ۲۱ تير ۱۳۹۱
از اطلاع رساني خوب شما تشکر ،علاقمند همکار افتخاري براي آن باشگاه هستم وهمچنين علاقمند دريافت اخبار واطلاعات شما ازطريق ايميل هستم .
آخرین اخبار