تجلیل از مدال آوران ورزشکار جهانی و آسیایی شاهد

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر دیروز در نشست خبری همایش تجلیل از مدال آوران شاهد ایثارگر گفت: این همایش 26 تیرماه در تهران با حضور جمعی از مسئولین کشوری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سیدرضا  مومني گفت: فعالیت های ورزشی در حوزه جانبازان و خانواده هایشان در دو بعد شادابی و دوری از افسردگی ها و کاهش آسیب های جسمي جانبازان انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه مراجعان جانبازان بعد از فعالیت های ورزشی به بنیاد شهید 90 درصد کاهش یافته افزود: در سال گذشته 180 هزار نفر از ایثارگران در ورزش های همگانی حضور داشتند و تمرینات ورزشی را برای رسیدن به آمادگی لازم در خصوص قهرمانی در دستور کار قرار داریم.

وی گفت: 109 هزار نفر از جامعه ایثارگران در سال گذشته و در سطح استانی در تمرینات ورزشی مشارکت داشتند.

وی اظهار داشت: جامعه شاهد و ایثارگر که در سال گذشته 5 مرحله صعود به قلل مرتفع داشته که این تعداد به 32 مرحله افزایش پیدا می کند.

مومنی با بیان اینکه از76 مدال ورزشکار تجلیل به عمل می آورد گفت: از این تعداد 25 جانباز مرد ، يك جانباز زن، 4 فرزند شهید و يك فرزند شهید زن، 31 فرزند جانباز مرد و 14 فرزند جانبازان زن از 21 استان کشور در این همایش حضور دارند.

وی با اشاره به سایر برنامه های کشور و ورزشی بنیاد در سال گذشته افزود: 12 برنامه کشوری شامل مسابقه ویلچررانی جانبازان، دارت و تیراندازی مسابقات گل بان جانبازان، تنیس روی میز، مسابقات فوتسال دسته یک جانبازان با حضور بیش از 1900 نفر مسابقات پینگ پنگ اعصاب و روان، تیراندازی جانبازان شیمیای، مسابقات رالی خانوادگی از جمله برنامه های ورزشی بنیاد شهید در سال گذشته است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سیده صدیقه میرسیار
۲۰:۰۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۱
با سلام خواستم بدانم ایا از قهرمانان کشوری وتیم ملی نیز تجلیل میشودمن همسر ازاده جانباز دارای 10 مدال قهرمانی کشور در رشته کیک بوکسینک هستم از شهرستان لنگرود باتشکر
آخرین اخبار