کارشناس عالي مديريت استراتژيک با بيان اينکه هر کشوري به منافقين پناه دهد، در عمليات تروريستي آن‌ها شريک و مجرم بوده و بايد انتظار مجازات از سوي جمهوري اسلامي ايران را داشته باشد.

محمدحسن قديري ابيانه کارشناس عالی مدیریت استراتژیک در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ درباره حمايت سياستمداران آمريکايي از گروهک منافقين، در قبال دريافت مبالغ هنگفت، اظهارداشت: اينکه نام منافقين در ليست سازمان هاي تروريستي قرار گرفته، به اين دليل نست که آنان جناياتي را در حق ملت ايران روا داشتند؛ بلکه اصرار منافقين براي اعدام جاسوسان لانه‌جاسوسي و مخالفتشان با آزادي اين جاسوسان و نيز ترور عوامل آمريکايي که قبل از انقلاب صورت گرفته بود، آمريکايي ها را به ناچار بر آن داشت که نام اين گروهک را در ليست سازمان هاي تروريستي ثبت و ضبط کند.

وي با بيان اينکه منافقين با خدمت در سازمان هاي جاسوسي مانند CIA و موساد از آنان حقوق مي گرفتند، گفت: البته منافقين زبان مقامات آمريکايي و اعضاي کنگره آمريکا را هم خوب متوجه مي شدند، لذا هيچگاه محدوديت عملي در آمريکا، براي فعاليت عليه جمهوي اسلامي ايران نداشتند.

کارشناس عالي مديريت استراتژيک گفت: منافقين همواره از حمايت هاي افراد فاسد آمريکايي به خصوص نمايندگان مجلس بهره بردند و براي اين حمايت پول هاي زيادي به آنان پرداخت کرده اند تا براي سخنراني در تظاهرات آنها شرکت کنند.

سفیر سابق ایران در استرالیا از گروهک منافقين به عنوان افراد متحجري نام برد که اعضاي خود را به اسارت فکري در آورده اند. به نحوي که سازمان منافقين در کمپ اشرف حتي از اختراع تلفن همراه هم بي اطلاع نگه داشته شده اند و فکر اينها از نظام کمونيستي نيز بسته تر است.

قديري ابيانه اضافه کرد: زنان عضو سازمان به معشوقه هاي رئيس سازمان تبديل شدند و در حقيقت ستاد فرماندهي منافقين را بايد حرم‌سراي رئيس آن ناميد.

کارشناس عالي مديريت استراتژيک اظهارداشت: سازمان منافقين پس از انقلاب از دادن اسلحه هاي خود به مسئولان خودداري کردند و دليل آن را ضرورت آمادگي براي مبارزه مسلحانه عليه آمريکا و در صورت اقدام به حمله عليه ايران عنوان کردند، اين در حالي است که در طول جنگ تحميلي به صدام پيوستند و همواره آمريکا را به تهاجم عليه ايران ترغيب کردند.

قديري ابيانه بابيان اينکه آمريکايي ها قصد دارند منافقين را در کشورهايي که تحت نفوذشان هستند،‌ مستقر کنند، خاطرنشان کرد: غرب و آمريکا خود به ماهيت کثيف منافقين واقفند. لذا نمي خواهند جامعه خودشان را به وجود آنان آلوده کنند و بيشتر مايلند از اينها براي جاسوسي و اعمال تروريستي استفاده کنند.

وي افزود: هر چند کشورهاي همسايه ايران مايل به نگهداري منافقين نيستند،‌ اما شايد تحت فشار آمريکا مجبور به قبول اين کار شوند.

کارشناس عالي مديريت استراتژيک بيان داشت: هر کشوري که به منافقين پناه دهد، در عمليات تروريستي آنها شريک و مجرم بوده و بايد انتظار مجازات از سوي جمهوري اسلامي ايران را داشته باشد. اين کشورها بايد بدانند که منافقين ديگر قادر به ضربه زدن به ايران نبوده و جز دردسر براي اين کشورها چيزي نخواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار