رودهن/

پرونده زمین‏ خواران خجیربه مسئولان قضایی ارجاع داده شد

سرپرست پاسگاه محیط‏‏ بانی پارک‏ های ملی خجیر و سرخه‏ حصار گفت: پرونده‏ های زمین‏ خواری در مناطق حفاظت شده خجیر و سرخه‏ حصار به همراه گزارش کاملی از وضع موجود، از سوی اداره حفاظت محیط زیست به مسئولان قضایی ارجاع داده شده است.

سید حسن فراهانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: درباره موارد زمین ‏خواری در منطقه خجیر و سرخه ‏حصار پرونده تشکیل شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال 91 تا امروز نیز رفع تصرفاتی با تلاش مجموعه پاسگاه محیط‏ بانی پارک‏ های ملی خجیر و سرخه‏ حصار صورت گرفته است.

به گفته سرپرست پاسگاه محیط‏ بانی پارک ‏های ملی خجیر و سرخه‏ حصار، از ابتدای سال تاکنون چند مورد اقدام به شکار غیرمجاز نیز صورت گرفت که با واکنش به‏ موقع مأموارن پاسگاه تخلفاتی از این دست بی ‏نتیجه مانده است.

وی تصریح کرد: در مناطق خجیر و سرخه‏ حصار اقدام به مواردی نظیر صید غیر مجاز آبزیان منطقه بیش از سایر تخلفات به چشم می ‏خورد که این امر با برخورد مأموران محیط‏ بانی همراه است.

فراهانی اضافه کرد: البته موارد دیگری نظیر آتش ‏سوزی‏ های غیرعمد گاه در منطقه روی می ‏دهد که چندان حاد نیست و با واکنش سریع مأموران خنثی می ‏شود./س

برچسب ها: زمین خواران ، خجیر ، قضایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.