وضعيت مساجد كشور در برنامه «مسجد» راديو معارف بررسي مي‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي راديو معارف، مدير گروه خبر و برنامه‌هاي سياسي از بررسي وضعيت مساجد كشور در برنامه «مسجد» خبر داد. احمد عارفخاني با اشاره به نامگذاري دهة آخر شعبان به نام «دهه بزرگداشت مساجد» گفت: به منظور بررسي ساخت و ساز، مشكلات، حضور جوانان و نوجوانان و زمان سرويس دهي مساجد به نمازگزاران، برنامه «مسجد» از شنبه 24 تير روي آنتن راديو معارف مي‌رود.

وي افزود به منظور واكاوي و بررسي دقيق مساجد كشور از حجج اسلام حسين ابراهيمي، تقي قرائتي، عبداللهي، واشقاني و حسيني راد دعوت شده است تا با حضور در برنامه «مسجد» به بررسي فعاليت‌هاي مراكز مختلف در امور مساجد كشور به ويژه مركز رسيدگي به امور مساجد كشور، موسسه مسجد و ستاداقامه نماز بپردازند.

مدير گروه خبر و برنامه‌هاي سياسي از جمله موضوعات اين برنامه را معرفي مسجد تراز اسلامي، بررسي تدوين دايره المعارف مساجد، بيان دغدغه‌هاي مسئولان و متوليان امور مساجد و سرويس‌دهي مساجد به نمازگزاران عنوان كرد.

برنامه «مسجد» كاري از گروه خبر و برنامه‌هاي سياسي به تهيه كنندگي و سردبيري سيد محمد علي حسينيان و اجراي سيد محمد مهدي ركني، از شنبه 24 تير تا پنج شنبه 29 تير 91  هر روز ساعت 8:40 تقديم شنوندگان فهيم راديو معارف خواهد شد./ي2
برچسب ها: رادیو ، معارف ، مسجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار