کرمانشاه/سردار نقدي؛

خدمات انقلاب اسلامي به مناطق محروم بي‌نظير است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بايد تمام امكانات را براي رفع كامل محروميت‌ها به كار بست، چراكه نظام اسلامي الگوي عدالت گستري در جهان بوده است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

 رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: خدمات انقلاب اسلامي به مناطق محروم و در اقصي‌نقاط كشورمان بي‌نظير بوده است و 33 سال خدمت‌رساني نظام به مناطق دوردست و صعب‌العبور در دنيا هم نظير ندارد.

وي به محروميت‌هاي مطلق بسياري از مناطق كشور اشاره و تصريح كرد: به خوبي اطراف شهر تهران كوچك را در دوران سياه طاغوت به خاطر دارم كه هزاران هزار زاغه با ظروف حلبي روغن پُر از گِل شده و روي هم چيده شده و مشمعي به عنوان سقف روي آن كشيده شده بود و مردم در آن زندگي مي‌كردند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به فعاليت‌هاي سازندگي در كشور اظهار كرد: اكنون محروميتي كه در دورترين نقاط مرزي از آن حرف مي‌زنيم غالباً محروميت از امكانات اوليه نيست بلكه بخشي از امكانات اوليه به روستائيان داده شده و رفع محروميت نسبي در دستور كار است. اغلب درخواست‌ها ديگر آب و برق و راه و مدرسه نيست بلكه مسجد، سالن ورزشي و امثال نيازهاي دست دوم است.

 وی گفت :هيچ‌يك از مصاديق فقر و محروميت، شايسته چهره كشور اسلامي نيست. گروه‌هاي جهادي براي رسيدن به نتيجه بايد حداقل سه ـ چهار سال در يك منطقه محروم بمانند و با كسب اعتماد متقابل با دستگاه‌ها، مطالبه‌گري از دستگاه‌ها و كمك به كارآمدي دولت، نقش جهادي خود را ايفا كنند. /س


برچسب ها: نقدی ، هلشی ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.