تمرین با تمام نفرات استقلال برگزار شد

تمرینات امروز یکشنبه 25 تیر در ورزشگاه اختصاصی استقلال تهران با تمام نفرات و حضور جباری پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالی تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران راس ساعت 18 ورزشگاه اختصاصی باشگاه استقلال برگزار شد که تمامی نفرات استقلال در تمرینات حضور داشتند و جباری به طور جداگانه به دویدن مشغول بود.

شایان ذکر است، تعدادی از تماشاگران در تمرینات استقلال حضور داشتند اما تا آخر تمرین هیچ یک از بازیکنان را مثل همیشه مورد تشویق قرار ندادند.
 
بر اساس این گزارش، تمرینات با تمرین آقا وسط، سانتر از جناحین و شوت به دروازه  پیگیری شد که اغلب شوت ها نیز به بیرون دروازه زده می شد، قلعه نوعی توپ را روی خط کاشته و بازیکنان به سمت دروازه شوت می کردند، رحمتی نیز درون دروازه ایستاده بود.
 
این گزارش حاکیست؛ مجتبی جباری پس از انجام تمرینات بدنسازی در کنار زمین زانوهای خود را با یخ بست و پس از مدتی زمین را ترک کرد. همچنین مجتبی منتظری به تنهایی در کنار زمین تمرین می کرد، میثم بائو به همراه دخترش بر سر تمرینات حاضر شد.
 
گفتنی است تماشاچیان دو بنر از قلعه نوعی و رحمتی به داخل مجموعه آورده بودند، در میان تماشاچیان یک خانم نیز حضور داشت که به همراه پدر خود به تماشای تمرین آبی پوشان آمده بود.پور حیدری نیز تمرینات را نظاره گر بود.
 
در ادامه تمرینات امیر قلعه نوعی با گلر ذخیره تمرین پنالتی کرد.
 
گفتنی است؛ هواداران در هنگام خروج بازیکنان خواستار انداختن عکس یادگاری با آنها شدند که این مسئله برای بازیکنان مشکلاتی بوجود آورده بود./آق
 
 
برچسب ها: تمرین ، استقلال ، جباری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار