گفتگو با هنرمندان به مناسبت سالگرد درگذشت خسرو شكيبايي؛

فرزاد موتمن:ديالوگ هاي شكيبايي هميشه ماندگار است

ديالوگ ها و نحوه‌ي بيان او علاوه بر سبك بازي منحصر به فردش هميشه در ذهن مخاطبان ماندگار شده است.

فرزاد موتمن كارگردان، در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص سبك بازيگري خسرو شكيبايي گفت: بازيگري شكيبايي به ريتم آهسته و با بازي در فيلم هاي كوتاه قبل از انقلاب اسلامي شكل گرفت و بعد در نقش هاي مكمل و سپس در نقش اصلي فيلم پوران درخشنده حضور يافت.

وي ادامه داد:  تلاش هاي او با بازي در هامون اثبات شد و اينكه كمتر در سينماي ما اتفاق مي افتد كه بازيگري براي حفظ جايگاه خود تلاش كند.

موتمن تصريح كرد: شكيبايي در عين حال كه بازي خوبي داشت از نحوه‌ي ديالوگ گويي منحصر به فردي برخوردار بود به طوريكه با صداي آرام و دلنشين خود آرامشي به مردم منتقل مي كرد.

وي اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامي تعداد كمي از بازيگران بودند كه بازي هاي ماندگاري داشتند و شكيبايي اين فرصت را پيدا كرد كه با كارگردانان خوبي همكاري كند.

موتمن ضمن اشاره به اينكه به اندازه بازي كردن ويژگي بازيگري شكيبايي بود، افزود: در سينماي ما بسياري از بازيگران سبك خاص خود را در بازيگري دارند و شكيبايي هم از اين حسن برخوردار بود.

وي در خصوص بازي هاي ماندگار شكيبايي، خاطرنشان كرد: جستجو در جزيره بازي در نقش يك پليس بهترين بازي شكيبايي در مدت حضور سينمايي اش بوده است و هرگز آن را فراموش نخواهم كرد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار