یوسف کرمی:

از چهره مربیان رضایت را می خوانیم/تکواندو در المپیک موفق می شود

کاپیتان تیم ملی تکواندو کشورمان گفت: کادر فنی تیم ملی از عملکرد بازیکنان در اردوها رضایت دارد و مطمئن باشید تکواندو در المپیک موفق خواهد بود.

یوسف کرمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: از تمریناتم راضی هستم و خوب تمرین کرده ام آنچه که مربیان از ما خواسته اند را در اردوهای آماده سازی تیم ملی به خوبی اجرا کرده ایم و چهره مربیان نشان می دهد از ما خواسته اند را در اردوهای آماده سازی تیم ملی به خوبی اجرا کرده این و چهره مربیان نشان می دهد که از عملکرد بازیکنان راضی هستند.

**همه تکواندوکاران برای کسب مدال به المپیک می آیند

کرمی در مورد مسابقات تکواندو المپیک گفت: المپیک میدان بزرگی است که با هیچ مسابقه ای نمی توان آن را مقایسه کرد کیفیت بالای مسابقات و حساسیت آن موجب می شود که همه دوست داشته باشند در آن حضور یابند و شرکت کنندگان هم با خودباوری و انگیزه لازم برای کسب مدال می جنگند به همین علت مدال الکپیک با ارزش می شود.

وی ادامه داد: المپیک موجب شور و شوق خاص بین ورزشکاران شده و من هم آماده ام تا با تمام قوا به جنگ حریفان برود.

وی تصریح کرد: تکواندو در بازی های المپیک مثل همیشه خوب خواهد بود به دلیل آنکه تیم ملی واقعاً خوب تمرین کرده و کسی که وارد سالن تمرین می شود نمی داند کدام یک از بازیکنان المپیکی است زیرا همه تکواندوکاران با تمام وجود تمرین می کنند و همین موضوع موجب آمادگی صد درصد بازیکنان است و آنها در بین بهترین های ورزش ایران قرار دارند.

امیدوارم تیم ملی تکواندو در المپیک لندن هم بهترین نتایج را کسب کند.

**حریفان اولم بهترین ها هستند.

کرمی در خصوص قرعه کشی مسابقات تکواندو المپیک گفت: صد درصد حریفان اولم در المپیک بهترین های دنیا هستند زیرا آنها دارای رنکینگ جهانی هستند و من در این وزن رنکینگ ندارم اما مهم نیست برای کسب بهترین مدال به لندن می روم و اصلاً فکر نمی کنم که با چه کسی باید مسابقه دهم./ق

برچسب ها: المپیک ، تکواندو ، کرمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار