تبریز/

کلیه زیرساختهای لازم در شهرک صنعتی اهر برای سرمایه گذاری فراهم شده است.

فرماندار اهر از فراهم شدن زیرساختهای لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی و تعاونی دراین شهرک خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، صدیقی امروز در بازدید از شهرک صنعتی اهر گفت: با تعامل و همراهی شرکت شهرکهای صنعتی استان آذربایجان شرقی کلیه امکانات مورد نیاز شامل آب، برق، تلفن، گاز، جدول کشی، آسفالت خیابانهای اصلی شهرک و سایر امورات زیربنایی فراهم شده که امیدواریم بزودی این شهرک به یکی از شهرک های نمونه و فعال استان تبدیل شود.

وی، گفت: هم اکنون چندین طرح هم از جمله کارخانه تولید آهن میلگردی، تولید قند، سردخانه، ظروف یکبار مصرف، صنایع چوبی، صنایع بتن سبک، عایق رطوبتی و تولید ادوات کشاورزی و تولید قطعات شیشه ای در مرحله اجرا می باشد که امیدواریم با اتمام این طرح ها شاهد اشتغالزایی مناسب و رونق اقتصادی منطقه باشیم.

این مقام مسئول همچنین گفت: چندین طرح مهم دیگر از جمله تولید کنسانتره میوه، صنایع تبدیلی میوه، آهک هیدراته، صنایع جانبی مس در حال اجرا می باشد که با عملیاتی شدن آنها زمینه برای اشتغال صدها نفر فراهم میگردد.

صدیقی یکی دیگر از محورهای توسعه شهرستان اهر را بخش کشاورزی برشمرد و افزود: 24 طرح مهم کشاورزی در قالب همایش فرصتهای سرمایه گذاری شامل ایجاد مزارع گیاهان دارویی، گاوداری صنعتی، مجتمع های دامداری، گلخانه ای در مرحله اجرا هستند که افقی روشن را برای شهرستان در آینده نزدیک رقم خواهد زد.

فرماندار اهر گفت: با هماهنگی و وحدتی که ما بین دستگاههای اجرایی و قضایی فراهم شده امنیت لازم برای سرمایه گذاران فراهم می باشد که امیدواریم مسئولان و سرمایه گذاران با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری گامهای عملی در تحقق منویات معظم له و سیاست های دولت در حوزه اشتغال برداشته شود. /س

برچسب ها: شهرک ، اهر ، سرمایه گذاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.