اصفهان/

رقابت پارو زن اصفهانی با حریفان المپیکی در لندن

پاروزن اصفهاني تيم ملي آبهاي آرام روز شانزده مردادماه رقابت خود را با حریفان المپیکی در لندن آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان احمدرضا طالبيان در رقابتهاي قهرماني آسيا كه در تهران برگزار شد با اقتدار سهميه المپيك لندن را بدست آورد و توانست قدرتش را به رخ حريفان آسيايي بكشد.

طالبيان پس از كسب سهميه المپيك در اردوهاي متفاوتي شركت كرد اما نتايجش در رقابتهاي جهاني او را راضي نكرد. او پس از بازگشت به ايران تمرينهايش را در درياچه آزادي ادامه داد و با اين هدف كه مي تواند در آستانه المپيك راهي بلاروس شود روزهايش را مي گذراند.

طالبيان كه از نتايج جام های جهاني راضي نبود تمرينهايش را پرفشارتر كرد و پس از لغو شدن اردوي بلاروس براي فاصله گرفتن از شرايط رواني درياچه آزادي، راهي انزلي شد.

احمدرضا طالبيان حضور در بين 9 نفر اول جهان (فينال A)در المپيك را نتيجه ايده آلي مي داند.

او معتقد است پيش از اين در رقابتهاي جهاني در فينال B حضور داشته و به همين دليل مي خواهد در المپيك لندن كاري بزرگتر انجام دهد.

احمدرضا حريفاني دارد كه به اندازه سن او سابقه قايقراني دارند اما پاروزن تيم ملي ايران براي پشت سرگذاشتن آنها نقشه هاي زيادي كشيده است.

او اردوي انزلي را مناسب ارزيابي مي كند و مي گويد: "خوشبختانه شرايط بدني و رواني خوبي دارم.

در انزلي برنامه هاي پرفشاري داشتم كه آمادگي ام را بيشتر كرد. اميدوارم در روزهاي باقي مانده تا المپيك نيز بتوانم تمرين هايم را به خوبي ادامه دهم تا نتيجه راضي كننده اي در لندن بدست بياورم./س

برچسب ها: اصفهان ، پاروزن ، لندن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.