استقلالي‌ها وکارشناسان فوتبال خواستار پخش مستقيم بازي‌ها شدند

بازيكنان و كادر فني تيم استقلال تهران و همچنين کارشناسان فوتبال خواستار پخش مستقيم بازيهاي ليگ برتر از طريق رسانه ملي شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، بازيكنان و كادر فني تيم استقلال تهران ديشب و در حاشيه مراسم جشن پيراهن اين تيم خواستار پخش مستقيم بازيهايشان از طريق رسانه ملي شدند.

امير قلعه نوعي سرمربي آبي پوشان پايتخت ديدن بازيهاي ليگ برتر و به ويژه تيم هاي پرطرفدار استقلال و پرسپوليس را حق مردم دانست و گفت: انتظار دارم هر چه سريعتر مسئولين فدراسيون با صدا و سيما به توافق برسند تا مردم بتوانند بازي‌ها را ببينند.

سيد مهدي رحمتي دروازه بان و كاپيتان استقلال تهران نيز گفت: براي خيلي از مردم رفتن به استاديوم و ديدن بازي‌ها امكان‌پذير نيست و خيلي‌ها بازي‌ها را از طريق تلويزيون دنبال مي‌كنند بنابراين از پخش نشدن بازي‌ها مردم و فوتبال دوستان متضرر مي‌شوند.

سياوش اكبر پور مهاجم استقلال هم گفت: اميدوارم هر چه سريعتر مسئولين فدراسيون با صدا و سيما به توافق برسند زيرا عدم پخش بازي‌ها به ضرر فوتبال است.

سيد امين منوچهري هم گفت: از پخش نشدن بازي‌ها فوتبال دوستان متضرر مي‌شوند و اميدوارم اين موضوع به گونه‌اي حل شود تا كسي متضرر نشود.

حنيف عمران زاده مدافع تيم استقلال تهران نيز گفت: فكر نمي‌كنم مشكل خاصي باشد و به زودي دو طرف به توافق مي‌رسند و علاقه‌مندان مي‌توانند بازي تيم‌هاي محبوبشان را ببينند‌، عدم پخش بازي‌ها به ضرر تيم‌ها و فوتبال است.

امير حسين صادقي نيز در پايان گفت: علاقه‌مندان بسيار زيادي در كشور وجود دارند كه فوتبال را از طريق تلويزيون نگاه مي‌كنند بنابراين به خاطر آنها هم كه شده بايد بازي ها پخش مستقيم شوند.
مدافع هافبك استقلال گفت: پخش نشدن مسابقات فوتبال جذابيت را از فوتبال مي‌گيرد.

هاشم بيگ زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: تمام جذابيت‌هاي فوتبال به دليل پخش مستقيم بازي‌ها است و اگر بازي‌هاي استقلال و پرسپوليس پخش نشود جذابيت‌ها از بين مي‌رود.

وي ادامه داد: بايد فدراسيون همكاري بيشتري داشته باشد تا اين مسابقات پخش مستقيم داشته باشد
 
به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران فدراسيون فوتبال در پي عدم توافق با صدا و سيما اعلام كرد كه اجازه  ورود دوربين هاي سيما را به ورزشگاه نخواهد داد اما كارشناسان معتقدند كه اين مسئله فوتبال را به چالش مي كاشند.

*مردم متضرر اين ماجرا هستند
نصرت ايراندوست مسئولين بايد تحت هر شرايطي با هم كنار بيايند اگر فدراسيون انتظارات خود را كم كند مشكلات حل مي شوند تنها مقصر اين ماجرا مردم هستند كه به فوتبال عشق مي ورزند
*صدا و سيما و فدراسيون بايد به توافق برسند
نعيم سعداوي ، پخش بازيها از صدا و سيما تنها راه حرفه اي ماندن فوتبال ماست با وجود تعداد كثير علاقه مندان فدراسيون و صدا و سيما بايد با كمتر كردن توقعات خود به نفع مردم به توافق برسند.

*جامعه ورزشي آسيب بزرگي را متحمل مي شود
سيروس دين محمدي ، فدراسيون فوتبال بايد با صدا و سيما به توافق برسد اگر بازيها از صدا و سيما پخش نشود به جامعه ورزشي آسيب غير قابل جبراني را متحمل مي شود .

*فدراسيون سنگ اندازي مي كند
حسين چرخابي فوتبال ايران حرفه اي نيست ولي مي تواند از محل پخش تلويزيوني درآمد زايي كند. عدم پخش مسابقات مي تواند به فوتبال حاضر ضرر بزند و فدراسيون فوتبال به عنوان متولي اين ورزش بايد اقدامات و هماهنگي هاي لازم را به عمل آورد.

*مشكل مالي نبايد فوتبال را به چالش بكشد.
موضوع اصلی بین فدراسیون فوتبال و صداو سیما مشکل مالی است اما فدراسیون می تواند با کمتر کردن توقعات خود این مشکل را به چالشی برای فوتبال تبدیل نکند فدراسیون فوتبال باید بیشتر فکر کند.

اگر از تلویزون شاهد پخش بازیها نباشیم به فوتبال آسیب جدی وارد می شود فدراسیون فوتبال باید درباره این موضوع تفکر بیشتری داشته باشد و آینده فوتبال کشورمان را نیز در نظر بگیرد.

*لجبازی سودی به فوتبال نمی رساند
مهری دادرس: در این مورد باید دو نهاد با نشستی کارشناسانه به توافق برسند و به طور حتم با لجبازی نتیجه مثبتی بدست نمی آید با این لجبازی فوتبال حامیان مالی خودرا از دست می دهد و متضرر می شود. عقلانی است در حل این مسئله حرف اول را می زند و فدراسیون باید دراین مورد منطقی عمل کند. نکته عجیب در این مشکل عدم تفاهم دو ارگان است فدراسیون فوتبال باید بداند که در صورت حل نشدن این مشکل، ضربه بزرگی به پیکره فوتبال ایران وارد می شود.
فدراسیون با تأمل بیشتر می تواند از سقوط فوتبال جلوگیری کند. /با

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار