صادقی وعمران زاده مدافعان میانی استقلال

پژمان منتظری در بازی اول هافبک دفاعی است

امیر حسین صادقی و حنیف عمران زاده و مدافعی هستند که قرار است در بازی ابتدایی لیگ برای آبی های دفاع میانی به میدان بروند و این تیم را همراهی کنند، امیر قلعه نوعی در این خصوص به نتیجه قطعی رسیده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران،امیر قلعه نوعی برای ترکیب خط دفاعی خود با مشکلات روبرواست اما در حالیکه میثم حسینی، با مصدومیت روبروست و پژمان منتظری نیز در پست دیگری استفاده می شود شرایط ایده آلی حاکم است و این مربی برای تصمیم گیری باشرایط خوبی روبرو است، به همین دلیل امیر حسین صادقی و حنیف عمران زاده در پست های تخصصی خود و در دفاع میانی به میدان می روند تا این تیم را همراهی کنند.

این دو بازیکن، در تمرینات تیمی نیز در پست اختصاصی خود کار کردند، اما در صورتی که شرایط با حضور بازیکن جدیدی در تیم تغییر کند، احتمال تغییر پست برای اینرو مدافع وجود دارد.

شایان ذکر است، از طرفی اعلام شده است، که پژمان منتظری مدافع تیم استقلال قرار است در بازی ابتدایی لیگ آبی ها را در پست هافبک دفاعی همراهی کند.

این بازیکن بنا به اعلام امیر قلعه نوعی قرار است جانشین آندرانیک تیموریان باشد.

منتظری با شرایط خاصی روبرو شده است که باید در پست حضورش در تیم فولاد خوزستان ظاهر شود و این تیم را همراهی کند.

منتظری بصورت موقت در این پست بازی می کند زیرا قلعه نوعی از عملکرد ساموئل در این پست راضی نبود و ناچار شد از پژمان منتظری استفاده کند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ARIAN
۲۲:۲۶ ۲۹ تير ۱۳۹۱
خیلی عالی
آخرین اخبار