"گفتگوي تنهايي" در شب هاي ماه مبارك رمضان ميزبان هنرمندان سينما، تئاتر، تلويزيون و موسيقي كشور مي شود.

مهدي مينايي تهيه كننده برنامه "گفتگوي تنهايي" با اشاره به محتواي آن در گفتگو به خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: ويژه برنامه گفتگوي تنهايي با نگاهي ويژه و خاص از هنرمندان بزرگ كشور و مورد علاقه مردم دعوت مي كند كه تجارب اخلاقي و نگاه آنان را به جهان هستي به تصوير كشد.

وي افزود: در ويژه برنامه گفتگوي تنهايي سعي ما بر اين بود كه تمامي حواس مخاطب را با سوالات و جوابهايي كه از سوي هنرمندان داده مي شود را جلب كنيم.

اين تهيه كننده با بيان اين مطلب كه گفتگويي تنهايي جز برنامه هاي خاص سيما است، اظهار داشت: برناهم گفتگويي تنهايي با سيستم HD به دليل وجود پرده كروماكي در استوديو ضبط مي شود و دليل انتخاب اين سيستم كيفيت و تصوير بهتر است.

مينايي با توجه به حضور هنرمندان مطرح كشورمان خاطرنشان كرد: گفتگوي تنهايي به لحاظ فرم،‌ساختار و محتوا متفاوت با برنام هاي ديگر سينما در ماه مبارك رمضان است.

گفتني است يوسف بچاري كارگردان، مهدي مينايي تهيه كننده، مهدي آزادي تصويربردار، حميد نعمتي پشت صحنه، فرهاد عباس نژاد تدوينگر، ميثم نظرنژاد و سعيد آداب دستياران تهيه كننده، عسل عباسيان مسئول هماهنگي، امين طارمي تيتراژ، اسماعيل فلاح خدمات و گفتگوي اين برنامه را علي ميرميراني برعهده دارد.

شايان ذكر است گفتگوي تنهايي در شبهاي ماه رمضان در 30 قسمت 30 يا 40 دقيقه اي از شبكه 4 سيما تقديم علاقه مندان و مخاطبان مهماندست مي شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار