تقدیر از عوامل ویژه برنامه های جام ملت های اروپا 2012

مراسم تقدیر از عوامل و کارشناسان ویژه برنامه های جام ملت های اروپا 2012 با حضور معاون رئیس سازمان صدا و سیما در امور سیما ، معاون اداری و مالی این سازمان ، مدیران ، کارشناسان ورزشی برگزارشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سیما ، دکتر دارابی معاون رئیس صدا و سیما در امور سیما در این مراسم ضمن تقدیر از دست اندرکاران ویژه برنامه های جام ملت های اروپا، در سخنانی کوتاه گفت : ورزش به خصوص فوتبال در زندگی اجتماعی و روزمره مردم تاثیر بسزایی دارد و از این جهت سیما وظیفه خود می داند که نسبت به پوشش رویدادهای مهم ورزشی داخلی و بین المللی اقدام کند. وی تاکید کرد : شبکه ورزش که روز چهارشنبه با حضور ریاست محترم جمهوری به طور رسمی راه اندازی شد گام جدی سیما در پرداختن به ورزش و ارتقای سلامت جامعه است.
معاون سیما در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به ویژگی های مجریان و گزارشگران موفق ، یادآور شد: گزارشگرانی که از اطلاعات کافی در اجرا برخوردارند، در جذب مخاطب موفق اند و لذا گزارشگران ورزشی باید اطلاعات خود را به روز کنند تا از اجرای قابل قبولی در بین مخاطبان برخوردار شوند . وی تاکید کرد : باید با مجریان کم اطلاع برخورد شود و گزارشگران با معلومات مورد تشویق قرار گیرند.
معاون سیما در پایان ، به تشکیل کار گروه ویژه برای بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه های ورزشی اشاره کرد.
در این مراسم ، تقدس نژاد معاون اداری و مالی صدا و سیما نیز از حمایت و تلاش همه جانبه رسانه ملی برای توسعه ورزش خبر داد و خواستار فعالیت بیشتر برنامه سازان خبره در این عرصه شد و از معاون سیما وعده گردهمایی بزرگ برنامه سازان ورزشی را در سال جاری گرفت .
همچنین در این مراسم از کارشناسانی چون : هادی طباطبایی ، امیر حاج رضایی ، مرتضی محصص ، امیرحسین پیروانی ، افشین پیروانی ، مهندس شهریاری ، دکتر خسرو حمزه ، مجید نامجو مطلق و همچنین گزارشگران ورزشی چون عادل فردوسی پور ، مزدک میرزایی ، علیرضا علیفر ، محمد سیانکی ، مجتبی صادقیان و محمد بالاپور تقدیر به عمل آمد ./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار