تصاوير / مرگ دو زائر بر اثر فروكش زمين در رستوراني در مشهد


مدیر حوزه سه عملیات سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری مشهد در یک مصاحبه اختصاصی ازجان باختن یک مادر ودختر زائر شهر کردی براثر فروکش ناگهانی کف رستوران یک هتل آپارتمان در مشهد خبر داد.

آقای ابولفظل تیموری گفت : در پی اعلام این حادثه از سوی افراد حاضر درمحل به اپراتور های 125 و درخواست کمک آنان از آتش نشانی ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد ، گروه نجات ایستگاه شماره 2 به همراه واحد تجهیزات ویژه را به محل حادثه واقع در خیابان دانش شرقی این شهر اعزام کرد.

وی افزود : ‌با توجه وبه نزدیکی این مکان به حرم مطهر امام رضا(ع) و ترافیک سنگین خیابانهای اطراف ، نجات گران آتش نشانی در کمتر از 3 دقیقه در محل حادثه حاضر وعملیات خود را آغاز نمودند .

مدیر حوزه سه عملیات آتش نشانی مشهد ادامه داد ، نجات گران آتش نشانی، در زمان رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند یک خانم مسن درسطح آب بدون حرکت به پشت شناوراست که به بالای گودال منتقل ، اما اثری از دختر جوان نیست که با جستجوی یکی ازآتش نشانان ، جسد دختر جوان که در عمق آب درون گل ولای گرفتار شده بود پیدا و به بیرون از گودال منتقل کردند.

در همین حال دکتر محمد رضا مهری رئیس اورژانس 115مشهددر مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ماگفت: به محض اطلاع از این حادثه ، مرکز ارتباطات اورژانس مشهد 2 دستگاه آمبولانس ویک دستگاه موتورآمبولانس را محل حادثه اعزام کرد. مهری افزود،هنگام حضور تکنسینهای اورژانس 115 در مکان ، دختر جوان فاقد علائم حیاتی بود اما خانم مسن تر که علائم بیهوشی در وی مشهود بود به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شد اما با وجود تلاش های پزشکان بیمارستان،‌ این فرد نیز به دلیل خفگی جان سپرد.

شایان ذکر است ، كشته شدگان این حادثه یك مادر 40 ساله و یك دختر 15 ساله هستند ،اهل شَهرکُرد مرکزاستان چهارمحال و بختیاری که به همراه سایر اعضای خانواده خود به قصد زیارت حرم امام رضا (ع) به شهر مشهد سفر کرده بودند که حدود ساعت 9 صبح امروز ، هنگام صرف صبحانه در رستوران یک هتل آپارتمان بنام ( وحید ) درخیابان دانش شرقی 27 مشهد ، دچار حادثه شده و به گودال پراز آبی به عمق 5 متر و قطر 4 متر فرو افتادند.

بررسی ها برای علت این حادثه غم انگیز وتلخ ، با حضور قاضی ویزه از طریق دستگاه قضایی استان خراسان رضوی در حال پیگیری است


 .






برچسب ها: فروکش ، رستوران ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۳:۱۱ ۰۸ تير ۱۳۹۴
برید کمی رساله بخونید. اونا مسافر بودن و شاید مدت اقامتشون کمتر از 10 روز بوده و روزه نباید میگرفتن. به جای اینکه به اون هتل دار بی انصاف که فقط به فکر پولن و کمی به امنیت مشتریاشون اهمیت نمیدن به اون مشتریا گیر دادین.
خدا رحمتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۳:۰۹ ۰۸ تير ۱۳۹۴
واقعا وقتی نظرات افراد متحجر و کم عقل رو میبینی تلخی بیشتری نسبت به خود حادثه احساس میکنی. بابا اینا چه نظرات ساده لوحانه ای هستش. قبل از نظر دادن برید کمی رساله بخونید. اونا مسافر بودن و شاید مدت اقامتشون کمتر از 10 روز بوده و روزه نباید میگرفتن. به جای اینکه به اون هتل دار بی انصاف که فقط به فکر پولن و کمی به امنیت مشتریاشون اهمیت نمیدن به اون مشتریا گیر دادین.
خدا رحمتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۱۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
این حادثه مرا به یاد حدیثی از معصوم می اندازد که می فرمایند در تعجبم از این مردم که مرگ سایه به سایه آنها را تعقیب می کند ولی فکر می کنند که تا ابد زنده هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۲ مرداد ۱۳۹۱
همش کار خداست
Germany
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۱
روزخواری جلو امام رضا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۱
واقعا که
آخرین اخبار