امير وليوند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اگر تصميمي براي بستن تنگه هرمز اتخاذ شود با قدرت، آن را عملي خواهيم كرد

فرمانده دانشگاه جنگ با بيان اينكه ارتش جمهوري اسلامي ايران، گوش به فرمان فرمانده كل قواست گفت: ما به دنبال جنگ نيستيم اما در صورتي كه تصميمي براي بستن تنگه هرمز اتخاذ شود با قدرت، آن تصميم را عملي خواهيم كرد.

امير سرتيپ دوم حسين وليوند در گفتگو با خبرنگار دفاعي- امنيتي باشگاه خبرنگاران، با تأکيد بر لزوم حمايت مردمي از نيروهاي مسلح كشور، اظهار داشت: اگر در هر كشوري، حمايت هاي مردمي از ارتش صورت نگيرد آن ارتش توفيقي نخواهد داشت.

وي دليل موفقيت نيروهاي مسلح كشور در جنگ تحميلي را تدابير حكيمانه امام راحل و حمايت مردمي دانست.

فرمانده دانشگاه جنگ تأكيد كرد: هنگامي كه ما بحث مقابله با كشوري كه عنوان ابر قدرت را يدك مي‌كشد مطرح مي‌كنيم، به پشتوانه ساختار سازماني نيروهاي مسلح و حمايت‌هاي مردمي است.

امير وليوند تصريح كرد: ارتش جمهوري اسلامي ايران، گوش به فرمان فرمانده كل قواست و با اطاعت از معظم‌له و پشتوانه حمايت‌هاي مردمي از عهده انجام هر گونه مأموريتي بر مي‌آيد و به بهترين نحو آن را انجام مي‌دهد.

وي با بيان اينكه عنوان ما«سرباز» است؛ افزود: ما در راه دفاع از كشور، سر خود را مي بازيم و بدون شك در عرصه دفاعي، كاملاً توانمنديم.

فرمانده دانشگاه جنگ در واكنش به ادعاهاي نيروهاي فرا منطقه‌اي مبني بر مقابله با انسداد تنگه هرمز از سوي ايران، گفت: ما به دنبال جنگ نيستيم اما در صورتي كه تصميمي براي بستن تنگه هرمز اتخاذ شود با قدرت، آن تصميم را عملي خواهيم كرد.

امير وليوند در ادامه به بحث سوريه اشاره كرد و اظهار داشت: غربي‌ها براي اينكه بيداري اسلامي را متوقف كنند به هسته‌هاي مقاومت و كشورهاي مقابله كننده با رژيم صهيونيستي، فشار مي‌آورند كه يكي از محورهاي اصلي مقاومت نيز سوريه است.

وي حمايت هاي ايران از سوريه را حمايت معنوي توصيف و خاطر نشان كرد: ملت سوريه تنها تصميم گيرنده درباره مسائل اين كشور است.

انتهاي پيام/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار