معاون اول رئیس‌جمهور در مراسم اختتامیه هفته تأمین اجتماعی:

خصومت‌های سلطه‌گران با ملت بزرگ ایران بخاطر پیشرفت‌ها و دستاوردهای علمی است

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: دعواها و خصومت‌های قدرت‌های بزرگ با ملت ایران نه بخاطر مواضع هسته‌ای بلکه بخاطر پیشرفت‌های علمی و دستاوردهای بزرگ و بی‌نظیر ایران است.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمدرضا رحیمی در مراسم اختتامیه هفته تأمین اجتماعی با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: این ماه از ویژگی‌ها و برجستگی‌های خاصی برخوردار است، به گونه‌ای که خداوند رمضان را مختص خود و به نام خود نامیده است.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: در ماه رمضان درب‌های بهشت باز و درب های جهنم بسته و شیطان در غل و زنجیر است و ضیافتی شکوهمند برپاست.

رحیمی در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه سازمان تأمین اجتماعی خاطر نشان کرد: بودجه این سازمان به اندازه بودجه چند وزارتخانه است و در حدود 35 میلیون نفر به عناوین مختلف از این سازمان بهره‌مند هستند.

وی تصریح کرد: مسئولین تأمین اجتماعی باید تلاش کنند، کارخانه‌های این سازمان بهره‌وری خود را بالا برده و با کاهش هزینه‌ها در جهت تأمین کارکنان خود و خدمات‌دهی به ملت ایران گام بردارند.

رحیمی با تأکید بر اینکه مسئولین سازمان تأمین اجتماعی باید در جهت رفاه کارکنان خانواده بزرگ تأمین اجتماعی بکوشند، تصریح کرد: دولت از مرتضوی رئیس صندوق تأمین اجتماعی به طور جدی حمایت خواهد کرد تا دست در دست یکدیگر سازمان تأمین اجتماعی را به جایگاه اصلی و بی‌نظیر خود برساند.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه با اشاره به رونمایی از هفت داروی تولیدی توسط کارشناسان و محققان سازمان تأمین اجتماعی افزود: این دستاوردها موجب غرور و شعف است و بنده از سوی اعضای هیئت دولت به دست‌اندرکاران تولید این داروها تبریک می گویم.

رحیمی تحریم‌های دشمنان علیه ملت ایران را از ناجوانمردانه‌ترین و شدیدترین تحریم‌ها دانست و گفت: ایران قدرتی بزرگ است و روزهای تحریم را نیز سپری خواهد کرد، چرا که ایرانی منبع هوش، زکاوت، اعتقاد به خدا و معنویت و اخلاق است.

در این مراسم با حضور معاون اول رئیس جمهور از کارشناسان و محققانی که در زمینه ساخت و تولید 7 قلم دارویی که تاکنون در انحصار دولت های غربی بود، با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد.
"انتهاي پيام"/س3
برچسب ها: رحیمی ، رئیس جمهور ، خصومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار