مصلحي در جمع خبرنگاران:

همكاري مردم يكي از رموز موفقيت در دستگيري عاملين ترور شهداي هسته‌اي بود

وزير اطلاعات گفت: موساد با همكاري سازمان‌هاي جاسوسي دنيا سرمايه‌گذاري عظيمي كرده بود كه عوامل اين عمليات(ترور شهيد رضايي‌نژاد) شناخته نشوند ولي به عنوان فردي اطلاعاتي عرض مي‌كنم كه موساد هيچ موفقيتي در اين زمينه نداشته است.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، حيدر مصلحي وزير اطلاعات در حاشيه مراسم سالگرد شهادت داريوش رضايي‌نژاد با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص جزئيات دستگيري عاملين ترور شهيد هسته‌اي گفت: آنها در اقداماتي كه انجام دادند تيمي عمل مي‌كردند و در واقع نوع اقداماتشان به گونه اي بود كه ردپايي از خود براي شناسايي نگذارند.

وي ادامه داد: ولي افراد هر چقدر كه زرنگ و باهوش باشند دچار اشتباهاتي مي‌شوند و يكي از رموز موفقيت در دستگيري عاملين ترور همكاري مردم بود.

مصلحي با اشاره به تاكيد امام(ره) در جهت ايجاد ارتباط و اطلاع رساني گفت: ما امروز با اتكا به همين تاكيد امام ارتباط خوبي با 70 ميليون مردم شريف ايران برقرار كرديم و جالب آن است كه مردم خودشان را در همه مسائل نظام دخيل مي‌دانند و حساسيت خاصي دارند.

وزير اطلاعات ضمن اشاره به اقدام‌هايي همچون چهره‌زني در خصوص همكاري با وزارت اطلاعات گفت:‌ وضعيت سازمان‌هاي جاسوسي به گونه‌اي است كه در حال انفعال به سر مي‌برند چرا كه با توجه سرمايه گذاري‌هاي سنگيني كه انجام داده بودند فكر نمي‌كردند به راحتي شناسايي شوند و ترفند‌هاي آنها شناخته شود.

وي در پايان خاطرنشان كرد: موساد با همكاري سازمان‌هاي جاسوسي دنيا سرمايه‌گذاري عظيمي كرده بود كه عوامل اين عمليات(ترور شهيد رضايي‌نژاد) شناخته نشوند ولي به عنوان فردي اطلاعاتي عرض مي‌كنم كه موساد هيچ موفقيتي در اين زمينه نداشته است.

انتهاي پيام/ش3

 

برچسب ها: مصلحی ، وزیر ، اطلاعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار