دهقان:

ورزش را به قصد المپیکی شدن شروع کردم

دومین دختر المپیکی تیر و کمان ایران اعتقاد دارد بازگشت آخرین لحظه به لیست المپیکی ها لطف خدا در راه رسیدن به هدف چند ساله اش بوده است.

زهرا دهقان، حل مشکل اعزام به لندن و المپیکی شدن خود را لطف خدا دانست و به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: رسیدن به المپیک حس واقعا خوبی دارد و خدارا به این خاطر شکر می کنم که در آخرین لحظات به لیست المپیکی ها برگشتم.

من از سال 85 که ورزش تیرو کمان را شروع کردم هدفم رسیدن به المپیک 2012 و حتی ورزش را به قصد المپیک شدن شروع کردم.

وی تاکید کرد: پس از جریانات تغییر نام المپیکی ها تمرینات ما قطع نشد. مدتی شرایط روحی مان به خاطر جابه جایی ها مساعد نبود اما کارمان را متوقف نکردیم  پس از قطعی شدن اعزام به لندن هم شرایطمان روبه رشد بوده و بهتر از قبل تیر می زنیم.

دهقان ادامه داد: حریفان اصلی المپیکی کشورهای کره، ژاپن، هندو آمریکا هستند. به هر حال المپیک میدان بزرگی با حریفان بسیار قدرتمند ست و من هم تمام تلاشم را می کنم تا عملکرد خوبی در این میدان داشته باشم.

*افت بازیمان طبیعی است

دهقان از افت طبیعی خود می گوید: چندماه بدون مربی کار کرده ایم بنابراین افت در بازی ناخودآگاه به سراغمان می آید اما در دوهفته گذشته حمزه صفایی و زهرا دهقان به عنوان مربی کمک زیادی به ما کرده اند و دراین شرایط واقعا از این 2 نفر به خاطر کمکهایشان ممنونم.

وی تاکید کرد: رسیدن به هدف چندساله حس خوبی دارد اما فکر می کنم از زمان نایب قهرمانی آسیا تا کسب سهمیه المپیک تنها یک درصد خودم سهیم بودم و بقیه لطف خدا و کمک دوستان بود. درنهایت هم کمک وزیر ورزش که این فرصت دوباره را به ما داد تا در مسابقات المپیک شرکت کنیم.

تیم اعزامی تیروکمان همراه اولین کاروان المپیکی ها راهی لندن شده واولین رشته ای است که در مسابقات المپیک بازیهای خود راآغازمی کند.

زهرا دهقان در کنار میلاد وزیری درست 10 روز پیش از آغاز بازیها مجوز رفتن به المپیک را از وزیر ورزش و کمیته ملی المپیک دریافت کردند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.