رادیو قرآن میزبان 80قاری و حافظ از کشورمصر

هيئت قاريان و حافظان قرآن كريم کشور مصر كه هم‌زمان با آغاز ماه مبارك رمضان در ايران حضور يافتند، امروز، دوشنبه، از رادیو قرآن بازدید کردند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛در این بازدید  طی مراسمی که  با قرائت آياتی از كلام‌الله مجيد توسط قاری بين‌المللی قرآن كريم، احمد ابوالقاسمی آغاز شد , شهریارضياءآذری، مجری برنامه، با عرض تبريك حلول ماه مبارك رمضان و خوش‌آمدگويی به قاريان ميهمان از كشور مصر، به روان رهبر كبير انقلاب اسلامی، شهدای اسلام از صدر تا انقلاب اسلامی ايران و شهدای انقلاب اخير مصر، درود فرستاد.
در ادامه این مراسم  محمدحسين محمدزاده،مدير شبكه راديويی قرآن جمهوری اسلامی ايران از ميزبانی اين شبكه از قراء مصری در ماه بهار قرآن ابراز خرسندی كرد وایران را وطن دوم قاریان مصری خواندو ضمن طلب مغفرت برای روح اساتيد فقيد مصری كه پيشتر به ايران سفر كرده بودند، به معرفی گروه های برنامه سازی در این شبکه رادیویی پرداخت.
وی با اشاره به پخش تلاوت قاریان مصری از رادیو قرآن تلاوت های قاریان کشور مصر را یکی از پرمخاطب ترین تلاوت ها در ایران برشمرد و گفت: رادیو قرآن در طول 24ساعت از تلاوت های قاریان مختلف جهان اسلام استفاده می کند و در بین قراء منتخب تلاوت های قاریان مصری مورد استقبال شنوندگان است.
محمدزاده با نام بردن از قاریان بنام مصری  اعلام کرد: رادیو قرآن مفتخر است که در ایران  میزبان قاریان مشهور مصری همچون احمد نعنینع, عکاشه, طاروطی و..بوده که در استودیوهای این شبکه تلاوت های فاخری را به یادگار گذاشتند.
در ادامه علی خشنود از ايران و محمد الهلباوی از مصر برنامه ابتهال اجرا كردند و احمد اسماعيل، قاری مصری نيز آياتی از قرآن مجيد را تلاوت كرد.
پس از این مراسم قاریان مصری در 8استودیو ضبط تلاوت با همراهی کارشناسان نظارت ضبط و تولید  گروه تلاوت,  75 قطعه 10تا 12 دقیقه ای قرائت  قرآن کریم را ضبط کردند.
در این بین 20قطعه ابتهال خوانی نیز از مهمانان ضبط شد که در فواصل برنامه های رادیو قرآن در  جدول پخش تلاوت برای شنوندگان قرارخواهد گرفت./ه

برچسب ها: رادیو ، قرآن ، میزبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.